visa motor probleem help!?

Alles over visa-conversies.
Plaats reactie
custom blauw
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: di 6 feb, 2007 19:56
Locatie: dalfsen
Contacteer:

visa motor probleem help!?

Bericht door custom blauw » za 27 okt, 2007 13:33

kan iemand mij helpen? ik heb een probleem met mijn visa motor. hij slaat wel aan maar knalt in de carburateur.

-bobine is vervangen
-sensoren gewisselt
-kabel boom gecontroleert
-bougie kabels vervangen

maar dit maakte allemaal geen verschil :(
kan iemand mij helpen.. tips??

groeten jochem
:cry:
mooi blauw is niet lelijk 2cv6 custom, en een mooie ribbelkap uit '59 rat look in aanbouw..
http://www.customblauw.nl.tt/

backfire
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5835
Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door backfire » za 27 okt, 2007 17:32

Wissel de aansluiting van de sensor eens voor de grap om ;)

custom blauw
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: di 6 feb, 2007 19:56
Locatie: dalfsen
Contacteer:

Bericht door custom blauw » za 27 okt, 2007 18:31

backfire schreef:Wissel de aansluiting van de sensor eens voor de grap om ;)
al geprobeert zelfs dan slaat die nog aan. en loopt die net zo beroert :?
mooi blauw is niet lelijk 2cv6 custom, en een mooie ribbelkap uit '59 rat look in aanbouw..
http://www.customblauw.nl.tt/

landloper
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 29 jan, 2006 16:41
Locatie: het Westen

Bericht door landloper » za 27 okt, 2007 19:30

Ontbranding bij de carburateur zou ik eerst zoeken in de kleppen en eventueel in het ontstekingstijdstip. Staan deze goed gesteld?
2CV6 club '86, BMW R1150GS '02

Tom
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 22 okt, 2003 11:59

Bericht door Tom » za 27 okt, 2007 23:24

Wat je niet meld is of het een nieuwe conversie is en of dat het een solex of weber caburateur is.

Klikt op zich als ontsteking.

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » zo 28 okt, 2007 09:28

Heb je een 2e ontstekingsunit ('computertje')? Hang die er voor de gein eens in. Er komen soms contactjes los in de unit, wat slecht lopen/motoruitval tot gevolg heeft. En als je de sensoren hebt gecheckt, de kabelboom hebt gecheckt en de rest van je ontsteking in orde is is dit de volgende stap in het uitsluiten van oorzaken.

"Sensoren gewisseld", bedoel je dat je boven onder hebt gezet en andersom, of dat je er nieuwe/andere sensoren in hebt gezet?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

custom blauw
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: di 6 feb, 2007 19:56
Locatie: dalfsen
Contacteer:

Bericht door custom blauw » zo 28 okt, 2007 20:40

het is al op gelost heb men kleppen even gecontroleerd nou bleek er een uiltlaad klep totaal verkeerd te staan. was los getrilt. het was kleppen stellen en hij loopt nu weer als een zonnetje. bdankt voor jullie reacties :D

groeten jochem..
mooi blauw is niet lelijk 2cv6 custom, en een mooie ribbelkap uit '59 rat look in aanbouw..
http://www.customblauw.nl.tt/

Plaats reactie