2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

winterproject

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Diensten (hulp gevraagd & aangeboden)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RobM
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Za 7 Okt, 2017 09:24    Onderwerp: winterproject Reageer met quote

forummers,

voor komende winter ben ik op zoek naar een winterproject. Ik zat te denken aan bv een chassiswissel. Of een eend met een gare draadboom.

wat niet kan: veel slijp- en laswerk. De familie is de herrie zat. Een plaatje lassen kan wel, maar hele plaatdelen niet. En spuiten lukt in de winter ook niet; te koud.

Het lijkt me leuk om er wat aan te verdienen, maar geen commerciŽle tarieven. Mijn voorstel zou zijn: we spreken een bedrag af en ik doe de klus. Als er meer gedaan moet worden dan stellen we het bedrag bij. Als bv een chassiswissel toch een restauratie dreigt te worden.

tav veiligheid wil ik graag ook een stem: ik monteer geen roestige remleidingen.

Groetjes, Rob
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Diensten (hulp gevraagd & aangeboden) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: