2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

2CV huren in Portugal

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Diensten (hulp gevraagd & aangeboden)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SandraGoerd
Eenmalige poster

BerichtGeplaatst: Wo 14 Feb, 2018 17:39    Onderwerp: 2CV huren in Portugal Reageer met quote

Hellooo, ik heb even een vraagje. Ik wil volgende maand samen met mijn moeder naar Portugal (algarve gebied). Zij is een ongelofelijke 2CV liefhebber. De reden voor ons tripje zal zijn dat zij die week 50 wordt. Om iets speciaals voor haar te doen zou ik daar een 2CV willen huren, zodat we op haar verjaardag daarin kunnen rond touren. Mijn budget is echter nogal beperkt dus dat maakt het lastig. Ik heb gelukkig een fijne deal naar Portugal gevonden via https://www.vakantiedeals.be/vliegtickets. Hebben jullie misschien nog andere budget tips?
Heeft iemand enig idee waar ik (goedkoop) een 2CV kan huren in Portugal? Iemand kennissen daar? Hotel/ hostel adresjes?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Diensten (hulp gevraagd & aangeboden) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: