Acadiane kopen

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Plaats reactie
johan67
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: do 13 feb, 2014 19:54

Acadiane kopen

Bericht door johan67 » do 13 feb, 2014 21:28

Ik zit er aan te denken om een Acadiane of een AK400 te kopen en om te bouwen tot camper. Zelf heb ik nog nooit een eend gehad, maar heb er wel altijd een zwak voor gehad. 8)

Op internet vond ik deze, maar is dat ook wat?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|sr

Ik heb sterk het idee dat het een handelaar is en dan vertrouw ik het meestal niet zo.

Het liefste koop ik van een particulier of een betrouwbaar bedrijf en het mag best een beetje een opknapper zijn.

Heeft er iemand hier toevallig nog een te koop of weet een adresje waar dit kan?

RobM
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1875
Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door RobM » do 13 feb, 2014 21:34

voor dat geld maakt het denk ik weinig uit waar je koopt: het blijft 30 jaar oud en is niet recentelijk grondig onder handen genomen.
Ik zie verschillende kleuren, een motorkap die kennelijk gerold is met hammerite. Meer dan dat kan je er zo niet over zeggen.
Neem een kenner mee. En anders:
-als de motor loopt doet ie het
-rijdt 50 en rem flink: als de auto recht blijft gaan doen de remmen het
-zet hem op een brug en kijk of je er met een schroevendraaier in het chassis kan prikken. Zo nee: redelijk chassis.

En dan is ie het geld al snel waard. APK zegt niet zo heel veel, wel dat je er weer twee jaar mee de weg op mag.

Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht

johan67
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: do 13 feb, 2014 19:54

Bericht door johan67 » do 13 feb, 2014 23:09

http://www.leboncoin.fr/voitures/554840921.htm?ca=12_s

Voor deze vragen ze een euro. Weinig kilometers gereden, maar volgens mij wel een opknapper :lol:

Plaats reactie