Welke maat dop ,heb je hiervoor gebruikt?Erikjan schreef:Er zit een soort moer met 4 sleuven waarmee de veer en cups worden opgesloten.Thijs schreef:Wat doe je daar mee dan?de speciale dop
Ik kan me niet herinneren daar speciaal gereedschap voor nodig te hebben gehad...
Er is een speciale dop in de handel om deze moer los te halen. Als hij niet zit vast geroest lukt het ook zonder. Maar hier blijkt hij vast gerot dat is het wel handig om die dopt te hebben.
Zelf het ik een oude dop genomen daar een sleuf in geslepen en een stalen plaatje in geklemd. Dan heb je het zelfde maar dan gratis.
speling stuurkogel wielzijde
'T is een kwestie van geduld.........
Ez a türelem kérdése..........
Ez a türelem kérdése..........
Re: speling stuurkogel wielzijde
Beste mensen,
Misschien ben ik een pietlut, maar ik ben benieuwd naar jullie mening. Bij het vastzetten van de stuurkogelmoer moet je volgens de vraagbaak 1/6 slag terug, maar volgens BCC 1/4. Als je het laatste aanhoudt, krijg je dan geen speling op de kogel?
groet, Jochem
Misschien ben ik een pietlut, maar ik ben benieuwd naar jullie mening. Bij het vastzetten van de stuurkogelmoer moet je volgens de vraagbaak 1/6 slag terug, maar volgens BCC 1/4. Als je het laatste aanhoudt, krijg je dan geen speling op de kogel?
groet, Jochem
-
- Heavy user
- Berichten: 2762
- Lid geworden op: vr 14 jan, 2011 20:17
- Locatie: Drachten en omkriten
Re: speling stuurkogel wielzijde
In mijn beleving is 1/4 te veel maar dat merk je gauw genoeg als de boel gaat rammelen tijdens het rijden.
Je moet ook geen speling kunnen voelen.
Je moet ook geen speling kunnen voelen.