Projeckt: RAT Duck
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
shit toch is kijken hoe dat kan!! 

Laatst gewijzigd door Aloha Beach Cruiser op di 19 jun, 2007 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Regelmatige poster
owjah dat heb ik ook staat wle super cool op rood.
die van mij zijn alleen iets te donkeer...

die van mij zijn alleen iets te donkeer...

NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
-
- Addicted user
- Contacteer:
Tips altijd welkom Björn.
PS dit is langzaam hardende hars (12uur), wordt minder heet en heeft meer tijd om alles op te vullen.
plan is om de huidige kap met latex in te smeren zodat ik er een rubber mal van krijg. Dan samen met de rubber mal een gipsen gietvorm maken voor de sterkte. Voordeel van het rubber er tussen in is dat het gietwerk er makkelijk uit zou moeten krijgen.
PS dit is langzaam hardende hars (12uur), wordt minder heet en heeft meer tijd om alles op te vullen.
plan is om de huidige kap met latex in te smeren zodat ik er een rubber mal van krijg. Dan samen met de rubber mal een gipsen gietvorm maken voor de sterkte. Voordeel van het rubber er tussen in is dat het gietwerk er makkelijk uit zou moeten krijgen.
Great!backfire schreef:Visited the snail site Etienne and the conversion for the rusty look was an impressive job. Only the patience to wait for the rust te kick in.
Als the drawings from Olli are always great to see, inspired mee to build a 2cv looking a bit like Olli's drawing.
Which drawing of Olli inspired you?
Olli is always proud to know he gives idea to people