013 schreef:@ Tom: Dankje!
@ stef1987: succes, lichte caravans zijn overigens wel moeilijk te vinden! Binnenkort de eerste post van je 2cv met dubbelasser?
Hmm wel een idee

Greetz
013 schreef:@ Tom: Dankje!
@ stef1987: succes, lichte caravans zijn overigens wel moeilijk te vinden! Binnenkort de eerste post van je 2cv met dubbelasser?
Zo doen mijn vriendin en ik het al jaren, maar we hebben wel een Palmabakje. Frankrijk, Engeland, Schotland, Duitsland, Belgie, Kanaaleilanden ....Robbert. schreef:...omdat ik in juli 2 weken naar zuid frankrijk ga, en twijfelde of we alles meekrijgen. Waarschijnlijk komen we met achterbank eruit al heel ver.
Met de palmabak weet ik het zo in te pakken dat je vanaf de bovenkant van de voorstoelen tot onder het achterraam een plat vlak hebt waar je geen last van hebt met zicht. Over de bagage gaat een donker dekentje zodat je ook niet ziet wat er in de auto ligt.Robbert. schreef:... en je kunt wrs al niet meer door de achterruit kijken (is dat trouwens toegestaan?)
hoe ik het doe is: achterbank erin laten (kun je lekkerder op zitten ipv klapstoelen) en dan curver kratten met je spullen op de achterbank (3 stuks) en dan garage krik en gereedscahp, laag tussen voor en achterbank en daarop lichte (lees: zachte) dingen als slaapzakken, luchtbedden ed. achterin heb je dan nog best veel ruimte voor andere dingen. en je ruimt op deze manier (met de curver kratten) heel snel de auto uit en de tent inRobbert. schreef:...omdat ik in juli 2 weken naar zuid frankrijk ga, en twijfelde of we alles meekrijgen. Waarschijnlijk komen we met achterbank eruit al heel ver.