daar is die 1000mijl vogel een aftreksel bij.
Charon bestaat al sinds 1985

Quote van de eertse post van dit topic.Punky schreef:Het is alweer ff geleden, dus misschien leuk om de poll nog een keer te doen.
...
Welke in NL leverbare kit zou je dan kopen?
...
Staat niet meer in de kinderschoenen, maar is nog niet helemaal klaar, zie ook www.voglietta.nlJeroen-citroen schreef:Die vind ik nou echt geinig. Is dit al een doorontwikkelde kit of staat hij nog in de kinderschoenen ???
Goede zaak, alleen als je er meer van afweet kun je er beter over oordelen.Jeroen-citroen schreef:Leo, bedankt ik ga me is wat meer in de diverse kitcars verdiepen
De eerste Traveller S zal binnen 6 weken bij de RDW ter keuring worden aangeboden.Jeroen-citroen schreef:Die vind ik nou echt geinig. Is dit al een doorontwikkelde kit of staat hij nog in de kinderschoenen ???
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE :Traveller L = voor wielbasis 254 cm nog meer ACAdianes die ten prooi gaan vallen aan de ideeen van kitcarbouwers.....gerrit v schreef:De eerste Traveller S zal binnen 6 weken bij de RDW ter keuring worden aangeboden.Jeroen-citroen schreef:Die vind ik nou echt geinig. Is dit al een doorontwikkelde kit of staat hij nog in de kinderschoenen ???
We hebben twee uitvoeringen beschikbaar,
Traveller S = voor wielbasis 240 cm en
Traveller L = voor wielbasis 254 cm
Beste Yannick,Yannick schreef:Als een kitcar een 2cv is dan ben ik blij dat er voor onze deur een Berlingo staat, excuseert u mij voor deze uitspraak. Weg sfeer, weg gevoel...hallo polyester!
... en is na 11 auto's een roemvol einde gestorven ...Evan schreef:Ik mis de Charon in het rijtje, daar is die 1000mijl vogel een aftreksel bij. Charon bestaat al sinds 1985