plaatwerk dyane
-
- Las Expert
- Contacteer:
plaatwerk dyane
oke vandaag onze dyane voor de apk keuring geweest en is KEIHARD AFGEKEURD (wat ik al dacht) hij is stok verrot maar omdat hij nog in mooie staat is sloop ik hem niet daar voor heb ik al een andere dyane gesloopt voor het chassis alleen nou liep ik dit jaar over citromobiel zag ik daar nieuwe voorpaneel/scharnier waar de motorkap aan vast zit dus mijn vraag luid WAAR KAN IK DAT PANEEL KRIJGEN of is het nog niet in productie???

-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Inderdaad! Red de Dyanesiemen schreef:deze dyane moet natuurlijk wel gered worden slopen is zonde van zo'n zeldzaame geweldige a type

2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar naar het schijnt is de pasvormkwaliteit goed! let wel, er zijn twee verschillende typen in omloop, het type met een deel opstaand raamframe en zonder deze opstaande delen. deze twee opstaande deeltjes raamframe zijn er dan wel weer los bijYannick schreef:Is dat eigenlijk degelijk materiaal? 'k Heb er geen ervaring mee.martijntje schreef:de producenten van dit paneel is de engelse 2cv club, spog? de delen zijn ook via de dvn te koop
dyane 4 68 en dyane 6 69
-
- Eenmalige poster
- Contacteer:
In het magazijn van de Dyane Vereniging hebben we inderdaad dit reparatiedeel voor onder de voorruit op voorraad. De ervaringen zijn erg goed, het is een mooi, goed passend reparatiedeel.
Het verhaal van 2 verschillende versies klopt niet, er bestaat maar 1 soort. De opstaande zijkantjes van het voorruitframe zijn altijd los.
Het magazijn is as zaterdag geopend. Kom maar ns kijken als je wil.
Het verhaal van 2 verschillende versies klopt niet, er bestaat maar 1 soort. De opstaande zijkantjes van het voorruitframe zijn altijd los.
-
- Regelmatige poster
in schotland lagen bij spog wel degelijk raamframe's met de opstaande randen eraanDyane Magazijn schreef:Het verhaal van 2 verschillende versies klopt niet, er bestaat maar 1 soort. De opstaande zijkantjes van het voorruitframe zijn altijd los.
dyane 4 68 en dyane 6 69