Het horten en stoten!! Het houd niet op
-
- Beginner
- Hans Baank
- Beginner
- Contacteer:
-
- Beginner
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Een PM, een persoonlijke boodschap
Kijk maar eens bij je nieuwe berichten.
Maar die tip van mij van die extra condensator is echt heel simpel, daar hoef je niks voor te sleutelen, je hebt alleen een extra condensator voor nodig. Ene kant klem je vast in d eolievulpijp (massa), de andere kant aan de plus van de bobine. Komt geen gereedschap bij kijken
Kijk maar eens bij je nieuwe berichten.
Maar die tip van mij van die extra condensator is echt heel simpel, daar hoef je niks voor te sleutelen, je hebt alleen een extra condensator voor nodig. Ene kant klem je vast in d eolievulpijp (massa), de andere kant aan de plus van de bobine. Komt geen gereedschap bij kijken
-
- Veelvuldig poster
Lijkt me idd slim, en echt zoveel kan zo'n beurtje ook niet kosten. Wieweet is het voor jou wat om naar het TEC college te gaan in Amsterdam. Daar sleutelen MBO leerlingen aan eenden. Ben er zelf nooit geweest, maar hoorde goede verhalen. (ookal is 't wat tegen de forum regels hier uitgebreid op in te gaan ) Da's volgens mij nog goedkoper. Of als je de rit wil wagen naar het Ei in Rotterdam. Daar lopen er tientallen rond met goed advies en helpende handen. 't Is alleen even een ritje. Daar kan je je gelijk aanmelden voor de eendologie cursus en het zeer handige boek aanschaffen. Succes ermee.Hans Baank schreef:Duintje,
Je hebt helemaal gelijk. Ik durf het niet aan.
Fijn weekend
p.s heb je trouwens wat foto's?
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
- Hans Baank
- Beginner
- Contacteer:
- Hans Baank
- Beginner
- Contacteer:
Hallo Mensen,
Een kennis van me heeft geholpen om mijn eend weer aan de praat te krijgen en dat is niet gelukt. We konden ook niet bij de contactpunten komen omdat de vin niet los kwam. De bougies vonkten ligt, hij heeft de carburateur uit elkaar gehaald maar dat was allemaal schoon en goed Hij heeft trouwens ook een schroefje in de bobine open gemaakt en daar kwam allemaal olie uit??? Dat is volgens mij niet goed?? Of wel?? Maar afijn nu start hij dus helemaal niet meer en moet ik ook de accu onder de lader zetten .
Groetjes
Hans
Een kennis van me heeft geholpen om mijn eend weer aan de praat te krijgen en dat is niet gelukt. We konden ook niet bij de contactpunten komen omdat de vin niet los kwam. De bougies vonkten ligt, hij heeft de carburateur uit elkaar gehaald maar dat was allemaal schoon en goed Hij heeft trouwens ook een schroefje in de bobine open gemaakt en daar kwam allemaal olie uit??? Dat is volgens mij niet goed?? Of wel?? Maar afijn nu start hij dus helemaal niet meer en moet ik ook de accu onder de lader zetten .
Groetjes
Hans
-
- Moderator
Die olie in je bobine zorgt voor koeling. Olie eruit is dus 'niet goed'.
Om de vin los te krijgen, passende pijp erin (en een stoor kruipolie), ronddraajen en (beheerst!!) tikken op de pijp. Kan even klemzitten, maar komt uiteindelijkw el los.
Om de vin los te krijgen, passende pijp erin (en een stoor kruipolie), ronddraajen en (beheerst!!) tikken op de pijp. Kan even klemzitten, maar komt uiteindelijkw el los.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Hans Baank
- Beginner
- Contacteer:
- Hans Baank
- Beginner
- Contacteer: