Hallo 2cv vrienden
Ik heb een beetje een vreemd en vervelend probleem. Ik heb het probleem dat mijn knipperlicht naar rechts het niet meer doet. Ik heb het relais al vervangen, maar helaas is dit niet de oplossing. Denken jullie dat het een kabelbreuk is of zou het iets anders kunnen zijn? Alvast bedankt.
Groetjes Klaas
Knipperlicht naar rechts werkt niet
-
- Regelmatige poster
Knipperlicht naar rechts werkt niet
Officiele eigenaar van een deusjefoo
-
- Regelmatige poster
Hallo allemaal
Ben hele avond bezig geweest, het heeft een hele tijd geduurt, maar tijdens een meeting ging mijn dynamo stuk. We hebben wat dingen getest door de stekker van de richtingaanwijzer op de dynamo te houden. Deze is waarschijnlijk niet goed vastgezet. Ook heb ik nog wat zware dingen uit de kofferbak gehaald en zijn hierdoor de stekkertjes los geraakt. Op een gegeven moment werkte de voorste weer, maar de achterste nog niet. Toen was het zo simpel als dat 1 + 1 2 is. Ook hier stekkertje vast gezet en hij werkt weer als nieuw
Bedankt voor de tips. Kan van mijn part wel een slotje op.
Ben hele avond bezig geweest, het heeft een hele tijd geduurt, maar tijdens een meeting ging mijn dynamo stuk. We hebben wat dingen getest door de stekker van de richtingaanwijzer op de dynamo te houden. Deze is waarschijnlijk niet goed vastgezet. Ook heb ik nog wat zware dingen uit de kofferbak gehaald en zijn hierdoor de stekkertjes los geraakt. Op een gegeven moment werkte de voorste weer, maar de achterste nog niet. Toen was het zo simpel als dat 1 + 1 2 is. Ook hier stekkertje vast gezet en hij werkt weer als nieuw

Officiele eigenaar van een deusjefoo