Dekplaat onder chassis verwijderbaar
Dekplaat onder chassis verwijderbaar
Ik ben benieuwd wat ik zal aantreffen als ik de grote dekplaat onder het chassis zou verwijderen.
Misschien is het wel beter voor mijn gemoedsrust om het niet te doen.....
Maar toch, kan ik zonder problemen de bouten die ik aan de onderkant zie losmaken, de plaat verwijderen en alles daarna zondermeer weer monteren ?
henk
Misschien is het wel beter voor mijn gemoedsrust om het niet te doen.....
Maar toch, kan ik zonder problemen de bouten die ik aan de onderkant zie losmaken, de plaat verwijderen en alles daarna zondermeer weer monteren ?
henk
- Black Beauty
- Beginner
- Berichten: 10
- Lid geworden op: ma 24 mar, 2003 23:02
- Locatie: Vlaardingen
- Black Beauty
- Beginner
- Berichten: 10
- Lid geworden op: ma 24 mar, 2003 23:02
- Locatie: Vlaardingen
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
het zijn of, als je een orgineel chassis hebt, je traverse bouten (bouten waar je assen mee op je chassiss zitten gebout) die zijn groot, zitten gebrogd en je hebt aan de voor kant 4 (2 aan elke kant) en aan de achterkant 4 (2 aan elke kant)
OF
als je een vergalvaniseerd wheels chassis hebt, dan zitten er tal van kleine boutjes (of zelf schroeven bij de allereerste versie) en dan kan inderdaad je onderplaat van je chassis gehaald worden. Dat is doppie 10?? geloof ik.
Maar, als de rest van je chassis er al niet goed uitziet, dan is het niet vergalvaniseerd denk ik, en vermoed ik dat je je assen wilt loshalen. En dat helpt niet om de binnenkant van je chassis te bekijken. tenminsten niet als je heel je eend verder uit elkaar wilt hebben.
Greatnix Spookeend
OF
als je een vergalvaniseerd wheels chassis hebt, dan zitten er tal van kleine boutjes (of zelf schroeven bij de allereerste versie) en dan kan inderdaad je onderplaat van je chassis gehaald worden. Dat is doppie 10?? geloof ik.
Maar, als de rest van je chassis er al niet goed uitziet, dan is het niet vergalvaniseerd denk ik, en vermoed ik dat je je assen wilt loshalen. En dat helpt niet om de binnenkant van je chassis te bekijken. tenminsten niet als je heel je eend verder uit elkaar wilt hebben.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend schreef:het zijn of, als je een orgineel chassis hebt, je traverse bouten (bouten waar je assen mee op je chassiss zitten gebout) die zijn groot, zitten gebrogd en je hebt aan de voor kant 4 (2 aan elke kant) en aan de achterkant 4 (2 aan elke kant)
OF
als je een vergalvaniseerd wheels chassis hebt, dan zitten er tal van kleine boutjes (of zelf schroeven bij de allereerste versie) en dan kan inderdaad je onderplaat van je chassis gehaald worden. Dat is doppie 10?? geloof ik.
Maar, als de rest van je chassis er al niet goed uitziet, dan is het niet vergalvaniseerd denk ik, en vermoed ik dat je je assen wilt loshalen. En dat helpt niet om de binnenkant van je chassis te bekijken. tenminsten niet als je heel je eend verder uit elkaar wilt hebben.
Greatnix Spookeend
Tjonge, wat een reacties. Mooi !
't Gaat dus niet om de plaat onder de motor.
Het gaat wel om de plaat midden onder.
'T is net zo als hierboven aangegeven: ik heb 2 chassis, een gegalvaniseerde en een gewone.....
Die onder de gegalvaniseerde zou ik met "doppie 10" kunnen losmaken, maar daar ligt mijn behoefte niet ...
't Ging om het gewone chassis, en bij nader inzien zitten daar veel minder bouten onder dan ik dacht en is losmaken helemaal niet aan de orde, mede gezien andere reacties hierboven.
Dank
Henk
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 205
- Lid geworden op: wo 28 jul, 2004 14:11
- Locatie: 's-Hertogenbosch