klopt Punky, daar is ie voorPunky schreef:Is dat geen plaat voor achter de stoelen, om de laadbak af te sluiten?
Wederopbouw besteleend 1972
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Eventjes een update over hoe het gaat met de eend.
Op dit moment is de besteleend bij Siemen. Hij is zo goed als klaar en zal komende week gespoten worden. Dinsdag de koets en het overige plaatwerk zal waarschijnlijk donderdag aan de beurt zijn. Dit omdat ik nog niet een reservewielklep heb. Deze kan ik woensdag bij Burton ophalen (ze hadden ze niet op voorraad liggen en komen dinsdag weer binnen). Dus eind volgende week zal ik de besteleend weer terug hebben Mocht de eend hier weer staan, dan zal ik een paar foto's maken en posten.
Op dit moment is de besteleend bij Siemen. Hij is zo goed als klaar en zal komende week gespoten worden. Dinsdag de koets en het overige plaatwerk zal waarschijnlijk donderdag aan de beurt zijn. Dit omdat ik nog niet een reservewielklep heb. Deze kan ik woensdag bij Burton ophalen (ze hadden ze niet op voorraad liggen en komen dinsdag weer binnen). Dus eind volgende week zal ik de besteleend weer terug hebben Mocht de eend hier weer staan, dan zal ik een paar foto's maken en posten.
Officiele eigenaar van een deusjefoo
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Supermooi, van harte en mooi werk Siemen!!!deusjefoo schreef:Eventjes een update over hoe het gaat met de eend.
Ga je het redden voor de besteleendmeeting?
Ik lees dat Burton een tankklep moet bestellen...dat wordt dus een imitatieklepje. Origineel is niet meer te koop. Weest gewaarschuwd...na een jaar zit de roest overal op dat klepje en ook de ribbels zijn anders dan de originele, ik denk dat je nog beter de oude kunt opknappen of was die echt te ver heen??
Oh..ik zag dat ik hier hierboven al voor gewaarschuwd had... Maar ook al behandel je de klep goed en las je de open naden dicht dan nog komt het overal door het zit gewoon al in het metaal.