Gespot!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Mooi ding, ik heb iets met dergelijke eend-nomaden.BasvanEerden schreef:![]()
Let eens op de plek van de mistlamp en de achteruit-rij-lamp. Mooie oplossing. Die klep vind ik ook wel wat, lijkt er nou een zeil tussen de klep en de koets te zitten? Zou het een soort camper zijn?
En als je het lef hebt om een aanstormende BMW de pas af te snijden dan snap ik wel dat je hier en daar een deuk oploopt.
Keep on ducking!
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Volgens mij is het een soort tent wat daar aan zit. Want de andere had het ook. Ik heb het al is eerder gezien. Dan doe je de klep open en heb je extra ruimte. Er zat geen achterbank in. Het waren twee stelletjes met twee eenden. Ik moet zeggen dat alles een praktische plek heeft!
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Gister tijdens de boodschappen, 2 rode en een groene in brielle
De eerste onbekende rode ging net parkeren en had als passagiers 3 kids en een moeder, mooi glimding.
groene, staat altijd in brielle, rijdt ook wel es, lol ziet er niet uit
2e rode, nou ja, roze. Mensen uit vierpolders, klein dorpje hier 3 km vandaan. parkeerde tegenover mijn eend op de supermarkt parkeerplaats en waren mijn eend aan het bekijken toen ik de winkel uitkwam. Vonden vooral de stoelen leul, die hadden ze in hun CX zitten die in Frankrijk stond.
Er rijden in Brielle zeker 10 eenden rond, dus spot er bijna dagelijks een paar.
Greatnix Spookeend
De eerste onbekende rode ging net parkeren en had als passagiers 3 kids en een moeder, mooi glimding.
groene, staat altijd in brielle, rijdt ook wel es, lol ziet er niet uit
2e rode, nou ja, roze. Mensen uit vierpolders, klein dorpje hier 3 km vandaan. parkeerde tegenover mijn eend op de supermarkt parkeerplaats en waren mijn eend aan het bekijken toen ik de winkel uitkwam. Vonden vooral de stoelen leul, die hadden ze in hun CX zitten die in Frankrijk stond.
Er rijden in Brielle zeker 10 eenden rond, dus spot er bijna dagelijks een paar.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
net terug van een vakantie door het land en ameland.....
een rode eend in hilversum, een gare ami8 in groningen langs de weg, een groen eendje in Holwerd, een zwarte DS pallas met bruine plekken ook in Holwerd, een Rood eendje op Ameland (Buren), een witte(of creme, was ver af) Dyane met gele lampen in Nes.... en op de terugweg vanmiddag een blauw eendje in Nijmegen,..... heb netjes gezwaaid....
een rode eend in hilversum, een gare ami8 in groningen langs de weg, een groen eendje in Holwerd, een zwarte DS pallas met bruine plekken ook in Holwerd, een Rood eendje op Ameland (Buren), een witte(of creme, was ver af) Dyane met gele lampen in Nes.... en op de terugweg vanmiddag een blauw eendje in Nijmegen,..... heb netjes gezwaaid....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
Gespot: witte eend op Schiphol terrein PLUS blauwe Dyane
In navolging van deze: nog een toevoeging met een blauwe Dyane, die er nu ook regelmatig (naast) staat.transatvia schreef:Witte eend met kenteken NY-19-XG gespot op parkeerterrein waar eerst Aviodome stond, naast Triport 3. Staat daar regelmatig.
Nummerbord is onleesbaar, maar die zal ik onthouden als ie er weer staat.

-
- Beginner
- Contacteer:
Gespot: Blauwe eend onder Triport gebouw (08/08/2007)
Veel eendjes rondom Schiphol, nu nog een gespot:
(Als je goed kijkt, waarschijnlijk van iemand die bij Randstad werkt/moest zijn)

(Als je goed kijkt, waarschijnlijk van iemand die bij Randstad werkt/moest zijn)