Heinekenboxjes
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Heinekenboxjes
Toevallig zag ik de reclame over de Heinekenboxjes op TV. En die heb ik in de Burton getest omdat ik geen radio erin heb zitten maar ik heb wel een PDA. Het is een idee voor mensen die geen radio hebben. De boxen hebben geen stroom nodig thuis opladen en aansluiten op je PDA of MP3 speler of Ipod. Bij mij kwam er goed en mooi geluid zodat ik onderweg toch muziek kan luisteren. Ik heb ze in de burton onder de bank gemonteerd, heel simpel.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
pfffff.....
Geloof nooit dat dat wat is in die Burton van je Bas....
Volgens mij hoor je echt helemaal niets meer als je rijdt.
Geloof nooit dat dat wat is in die Burton van je Bas....
Volgens mij hoor je echt helemaal niets meer als je rijdt.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
die ruimte onder je voorruit is natuurlijk een aardige klankkast. Viel me alles mee hoeveel voeten ruimte er in een Burton zit
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Regelmatige poster
Kheb een houten kist met daarin 4 speakers, een versterkertje en een accu op mijn achterbank staan, en wanneer ik passagiers heb past ie mooi achterin. (misschien wel iemand op de Betuwerit gezien)
Dit tot ik iets beters heb, hoewel dit aardig hard gaat en goed geluid geeft, met m'n iPod eraan.
Ik zal volgende week wel even een fotootje ervan plaatsen
Dit tot ik iets beters heb, hoewel dit aardig hard gaat en goed geluid geeft, met m'n iPod eraan.
Ik zal volgende week wel even een fotootje ervan plaatsen
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.