nieuw op het forum
nieuw op het forum
Mijn naam is Rob, 35 jaartjes oud en woonachtig in het pitoreske Losser.
Ik rijd al een paar jaar Citroen, zeker 10 jaar.
Mijn eerste auto was een 2cv club, daarvoor had ik wel wat dingen gehad waar je in rond kon rijden, maar die tellen niet meer mee.
Later heb ik een aantal lease auto's gereden, een Xsara en een Xantia. Maar daarnaast heb ik altijd een eend aangehouden.
Nu rijd ik mijn derde eend, het is een engels model, dus met het stuur rechts en hij is rood met zwarte spatborden.
Verder rijd ik nu ook heel veel rond in mijn oude C15. Die is wit met heel veel bruine puntjes. Dus als je iemand ziet zwaaien in een C15, zwaai dan even terug.
Ik nog niet naar zo heel veel meetings geweest, alleen een aantal wereldmeetings. (Nederland, Oostenrijk en Schotland).
Meer info over mij kan je vinden op http://rhassing.hyves.nl
Ik rijd al een paar jaar Citroen, zeker 10 jaar.
Mijn eerste auto was een 2cv club, daarvoor had ik wel wat dingen gehad waar je in rond kon rijden, maar die tellen niet meer mee.
Later heb ik een aantal lease auto's gereden, een Xsara en een Xantia. Maar daarnaast heb ik altijd een eend aangehouden.
Nu rijd ik mijn derde eend, het is een engels model, dus met het stuur rechts en hij is rood met zwarte spatborden.
Verder rijd ik nu ook heel veel rond in mijn oude C15. Die is wit met heel veel bruine puntjes. Dus als je iemand ziet zwaaien in een C15, zwaai dan even terug.
Ik nog niet naar zo heel veel meetings geweest, alleen een aantal wereldmeetings. (Nederland, Oostenrijk en Schotland).
Meer info over mij kan je vinden op http://rhassing.hyves.nl
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
rode eenden met zwarte spatborden zijn cool!
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Ik was inderdaad op Grenstreffen afgelopen weekend, maar deze eend is nog nooit in het westen van NL geweest. Ik heb wel in Rotterdam gewoond, maar toen had ik nog een helemaal rode eend.
Het keukenblokje heb ik al vanaf 1997, dus misschien een keer op een andere (wereld)meeting gezien?
Ik ben nog niet naar zo heel veel andere meetings geweest.
Maar ik heb wel zo genoten op het grenstreffen, dat de kans erg groot is dat je me vaker gaat zien
Volgende week ben ik er ook zeker weer bij. Hopelijk/waarschijnlijk neem ik de verzinkte eend mee van duckservice
Het keukenblokje heb ik al vanaf 1997, dus misschien een keer op een andere (wereld)meeting gezien?
Ik ben nog niet naar zo heel veel andere meetings geweest.
Maar ik heb wel zo genoten op het grenstreffen, dat de kans erg groot is dat je me vaker gaat zien
Volgende week ben ik er ook zeker weer bij. Hopelijk/waarschijnlijk neem ik de verzinkte eend mee van duckservice
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: