1986 special to 2CV Superleggera (evt.in onderdelen te koop)
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
vanavond weer druk in de weer geweest met de linker dorpel, bodemplaat en a- en c stijl, ben redelijk opgeschoten, maar meeste tijd gaat verloren met het enigzins passend krijgen van de reparatiedelen, er past werkelijk niets precies en dus veel aanpassing nodig.
Ligt het aan mij of hebben meer mensen deze ervaring, ik heb plaatwerk van de graaf, wat ik via mn vaste 'citroënboer' tegen inkoopprijs krijg.
Ligt het aan mij of hebben meer mensen deze ervaring, ik heb plaatwerk van de graaf, wat ik via mn vaste 'citroënboer' tegen inkoopprijs krijg.
Citroën CX gti turbo
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
-
- Veelvuldig poster
kijk eens bij club cassis, vlogens mij hebben die wel t een en ander, en volgens mij is de pasvorm perfect (iig al de delen die ik tot nu toe heb gehad) maar t kost wel ff wat meer...... ik dacht trouwens dat Mark ook (goed passende!!) bodemplaatjes in de aanbieding had, weet niet offie nog wat heeft liggen.backfire schreef:Helaas zijn sommige delen niet orgineel verkrijgbaar. Ja passen en op maat maken is inderdaad een vereiste.
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
@WIM, ik neem aan dat je doelt op mijn Aca-bak? Dat is een LN bak dus een 4 bak. Je kunt niet zomaar een 5 bak in een LN bak steken, dat vergt nogal wat aanpassingen. Enige mod, is het uitwisslen van koppelingshuis en prise as met een Visa.Wim van den Bergh schreef:@EVAN
die versnellingbak met onderdelen van LN wordt dat een 4 of een 5 bak ?
Ami 8 break
-
- Addicted user
- Contacteer:
Nee hoor, ook die van cassis zijn niet top, kwaliteit van orgineel ben ik nog nergens tegengekomen. En bijvoorbeeld binnenscherm bestaat niet eens orgineel.rusty schreef:kijk eens bij club cassis, vlogens mij hebben die wel t een en ander, en volgens mij is de pasvorm perfect (iig al de delen die ik tot nu toe heb gehad) maar t kost wel ff wat meer...... ik dacht trouwens dat Mark ook (goed passende!!) bodemplaatjes in de aanbieding had, weet niet offie nog wat heeft liggen.backfire schreef:Helaas zijn sommige delen niet orgineel verkrijgbaar. Ja passen en op maat maken is inderdaad een vereiste.
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
om even terug te komen op het ami chassis/2cv koets verhaal,
ik weet dat ik de 2cv bodem moet aanpassen op de dikkere en langere veerpotten, maar weet iemand mij ook te vertellen of de voorste bevestigingspunten van een ami chassis overeenkomen met de voorste gaten van een 2cv bodemplaat en dan bedoel ik de bevestiging voor en achter de veerpotten op de steuntjes, dit ivm het uitmeten van de aanpassingen vd koets los van het chassis.
ik weet dat ik de 2cv bodem moet aanpassen op de dikkere en langere veerpotten, maar weet iemand mij ook te vertellen of de voorste bevestigingspunten van een ami chassis overeenkomen met de voorste gaten van een 2cv bodemplaat en dan bedoel ik de bevestiging voor en achter de veerpotten op de steuntjes, dit ivm het uitmeten van de aanpassingen vd koets los van het chassis.
Citroën CX gti turbo
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Ik kan het eventueel vanavond voor je nameten, welke maten wil je precies hebben?PHoskam schreef:om even terug te komen op het ami chassis/2cv koets verhaal,
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
295/50-15 onder een eend achter das te veel van het goede denk ik he ?
Geloof ook niet dat dat in de brede schermen past.
zou er op de bijpassende velg ook smaller op kunnen ?
Kan een set overnemen, voor 195ers en achter 295ers.
Citroën CX gti turbo
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
-
- Regelmatige poster
Ligt er aan hoe de velgen verbreed zijn. Voor mijn 4 cilinder project hebt ik 195ers pas zonder brede spatborden te gebruiken.PHoskam schreef:295/50-15 onder een eend achter das te veel van het goede denk ik he ?
Ik kan wel eens voor je informeren. Vrienden van mij hebben een mal voor brede spatborden. Die weten vast wel wat er max onder past. Ook zou je Adrie eend een pb-tje kunnen sturen. Die heeft zijn spatborden hier ook vandaan. Zie de foto (oude) hieronder.
Leuk project trouwens een 2cv GTI! Waarom bou je er geen 1100cc BMW motorfiets motor in. Zo'n motor is goed voor 100pk