hulp gezocht met lassen
Hoi @ Eminence Grise, Uiteraard kijken ze bij het RDW naar of de auto wel bij de papieren hoort( heb de papieren en het laatste apk-Bewijs,waar hij gekeurd is( 2 papieren ,1 afkeur met wat er mis was , en een waarop alleen de aanbevelingspunten staan, maar er zal toch wel wat laswerk gedaan moeten worden nog.@Martijntje,Hoi Martijn geeft nix , heb desondanks effe een gezellig gesprekje met je pa gevoerd, alles goed met je auto;s? Ja heb nog wel plannen om (dit jaar tot nu toe alles gemist) Wél naar Sainghin en Weppes te gaan(heel mischien met de Nieuweling maar het zal de gele wel worden mischien) , ik zie wel, @ Ducky Willem, tnx inderdaad het was een goeie deal, die jongen wou haar na een jaar kwijt en zijn vraagprijs werdt uiteindelijk de helft, hij gunde het me. dus ik blij , Helaas de Hamerite maarja Boeiuh , technisch is ze Goed!
Laatst gewijzigd door tinouck op ma 23 jun, 2008 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Had eigelijk nog effe stiekum willen wachten met antwoord in dit topic
Al het reparatiewerk is gedaan en nu gaat ze as maandag voor der keuring op (hopen dat het lukt ) Máár Help help me accutje heeft het nu op het allerlaatste moment alsnog begeven, wie ow wie in de buurt van amsterdam kan mij voor as maandagmorgen eventueel aan een accutje helpen(anders moet ik gaan klooie met een die te groot is en niet goed vast kan)(en maakt nie zo'n goeie indruk lijkt me op de keurmeester(en dat wil ik nu juist wel ) ,Hoop dat er iemand in de buurt is die me ff uit de brand kan helpen, Vooralsnog is alles hopelijk gelukt, Laswerk gedaan,schokbreker,versnellingsbaksteun,koplampglas,bougies,kabels,condensator,puntjes,Startmotortje, En NB Zelf de motorsteunen vervangen(hihihi) weer iets dat me gelukt is( we leren het nog wel eens) Derest heb ik dus niet gedaan( alleen dat startmotortje en de motorsteunen) ,Dus, wie heeft er (tegen betaling natuurlijk) een accutje over??
Al het reparatiewerk is gedaan en nu gaat ze as maandag voor der keuring op (hopen dat het lukt ) Máár Help help me accutje heeft het nu op het allerlaatste moment alsnog begeven, wie ow wie in de buurt van amsterdam kan mij voor as maandagmorgen eventueel aan een accutje helpen(anders moet ik gaan klooie met een die te groot is en niet goed vast kan)(en maakt nie zo'n goeie indruk lijkt me op de keurmeester(en dat wil ik nu juist wel ) ,Hoop dat er iemand in de buurt is die me ff uit de brand kan helpen, Vooralsnog is alles hopelijk gelukt, Laswerk gedaan,schokbreker,versnellingsbaksteun,koplampglas,bougies,kabels,condensator,puntjes,Startmotortje, En NB Zelf de motorsteunen vervangen(hihihi) weer iets dat me gelukt is( we leren het nog wel eens) Derest heb ik dus niet gedaan( alleen dat startmotortje en de motorsteunen) ,Dus, wie heeft er (tegen betaling natuurlijk) een accutje over??
Laatst gewijzigd door tinouck op ma 23 jun, 2008 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.
tnx voor reageren: Ik moet er namelijk al vroeg zijn dus vrees dat dat lastig wordt,(ga morgen toch de bijna dooie accu nog een keer proberen op te peppen , een á 2 x maal starten is dan immers genoeg) maar in het ergste geval kan de anwb me ook opstarten , het zal allemaal wel los lopen. (hoop ik ), Duim maar voor me