ff voorstellen (Was: Leeftijd?)
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Dus niet verkocht dus nie? Welkom op de site!roland schreef:Op dit moment ben ik autoloos, ik heb een week of drie geleden mijn trouwe kwaak total loss gereden. Ze was een houtkleurige 2cv6 uit 1983, dat ze in vrede mag rusten *een traantje wegpinkend*
Roland
Groeten uit Zeist!
Hanzzl van de botergele Poezieeend, Carroussel des Canards.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Dank!Hanzzl schreef:Welkom op de site!
Nope, 8 uur voordat een serieuse koper zou komen kijken ben ik op een rotonde aangetikt en op zijn kant gegaan, carosserie krom, mooi afgeschuurd op de linkerkant dat wel, maar tevens total lossHanzzl schreef:Dus niet verkocht dus nie?
Must be my dirty mind, maar ik las toch echt botergeilHanzzl schreef:Hanzzl van de botergele Poezieeend
Wacht met spanning op zijn Acadyeenda! Met dank aan (de bescheiden) rocco (met kleine r) voor het verzinnen van de naam...
Yep, maar meer een lezer dan schrijver tot nu toerocco schreef:Hé Roland, ook een kwekmeler?
Ik ga naar de eendmeelmeeting, met zondag aansluitend een bezoek aan de Citroënjumble. Ik had me voor dat laatste niet opgegeven, hmmm misschien toch maar doen dan...rocco schreef:misschien op de Citroënjumble volgend weekend?
Wacht met spanning op zijn Acadyeenda! Met dank aan (de bescheiden) rocco (met kleine r) voor het verzinnen van de naam...
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
A dirty mind is a joy for ever!roland schreef:Must be my dirty mind, maar ik las toch echt botergeilHanzzl schreef:Hanzzl van de botergele Poezieeend
Heb je mijn onderschrift?
Botergeil is mijn eendje zeker wel, al zeg ik het zelf.
Voor de rest ben ik een keurige jongen hoor, zoals je zelf hebt gezien.
Hanzzl69
Hallo allemaal,
Net nieuw op dit forum. Zelf nog geen trotse eigenaresse van een eendje, maar mijn vriend (Forum: J Brouns) krijgt binnenkort zijn 4e eend, en ik mag met hem mee. (Nu zolang in onze leeneend)
Ondertussen tuf ik zelf rond in het Limburgse landschap in onze ZX en als ik heel lief ben, krijg ik over een tijdje misschien toch ook een eigen eend.
't Virus begint langzaam over te slaan... zeker na mijn eerste meeting (ik ben ook komen waggelen!)
Inmiddels heb ik zelf 22 jaartjes op mijn teller staan, nog weinig technisch verstand van de 2cv , maar dat wordt beetje bij beetje bijgespijkerd door mijn vriend en door de boekjes... Vooral de reisverslagen zijn leuk!
Groetjes Lenny
Net nieuw op dit forum. Zelf nog geen trotse eigenaresse van een eendje, maar mijn vriend (Forum: J Brouns) krijgt binnenkort zijn 4e eend, en ik mag met hem mee. (Nu zolang in onze leeneend)
Ondertussen tuf ik zelf rond in het Limburgse landschap in onze ZX en als ik heel lief ben, krijg ik over een tijdje misschien toch ook een eigen eend.
't Virus begint langzaam over te slaan... zeker na mijn eerste meeting (ik ben ook komen waggelen!)
Inmiddels heb ik zelf 22 jaartjes op mijn teller staan, nog weinig technisch verstand van de 2cv , maar dat wordt beetje bij beetje bijgespijkerd door mijn vriend en door de boekjes... Vooral de reisverslagen zijn leuk!
Groetjes Lenny
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Hoewel ik al een tijdje ben aangemeld, zal ik me nu toch maar eens even voorstellen.
Ik ben Patrick, 30 jaar oud en bezit een 2CV6 uit "81. Ze is mintgroen en heet Charlotte. Ik heb haar gekocht om in te trouwen, we hadden altijd al het idee om in een 2CV te trouwen, dus hebben we er uiteindelijk maar een voor aangeschaft.
Charlotte is wegens tijdgebrek een tijdje geschort geweest, maar nu het mooie weer er weer aan komt begint het weer te kriebelen, vandaag is ze weer uit de schorsing gehaald, volgende week gaat ze voor de APK en dat kan ik er weer in toeren!
Groetjes, Patrick
Ik ben Patrick, 30 jaar oud en bezit een 2CV6 uit "81. Ze is mintgroen en heet Charlotte. Ik heb haar gekocht om in te trouwen, we hadden altijd al het idee om in een 2CV te trouwen, dus hebben we er uiteindelijk maar een voor aangeschaft.
Charlotte is wegens tijdgebrek een tijdje geschort geweest, maar nu het mooie weer er weer aan komt begint het weer te kriebelen, vandaag is ze weer uit de schorsing gehaald, volgende week gaat ze voor de APK en dat kan ik er weer in toeren!
Groetjes, Patrick