groot olie filter
groot olie filter
weet er iemand waar je een groter olie filter kan kopen?
dus een langere zegmaar.
Ramon
dus een langere zegmaar.
Ramon
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Bij van den Bergh www.lepatron.nl
-
- Veelvuldig poster
een langer oliefilter past niet zomaar, de draad van een eendenoliefilter is heel anders dan gebruikelijk, wat je wel kunt doen is een sensorflens erop, daar kun je zelf een fliter tot een liter inhoud op schroeven! (op een eendenblok dan)
ff zoeken op sensorflens, hij heeft dacht ik ook andere draadeinden voor andere filters (dan hoeft er geen flens tussen) met flens grijg je trouwens ook een ander draadeind erin.
greetzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
ff zoeken op sensorflens, hij heeft dacht ik ook andere draadeinden voor andere filters (dan hoeft er geen flens tussen) met flens grijg je trouwens ook een ander draadeind erin.
greetzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Je zoek zo iets: http://www.lepatron.nl/shop/popup/popup ... ductid=918
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb die sensorflens, met groter oliefilter, maar omdat de eend in de herfst/winter/lente al bijna niet op temp komt, eigenlijk pas bij boven de 15 graden en dan pas na een flink stukkie rijden, heb ik m er nooit opgezet.
Als die eenden in de bush, bergen, zomer landen blijven rijden zonder groter filter en andere extra koel dingen, dan durf ik het risico wel te nemen met mijn bigbore blokkie.
De verwarming is zo warm, maar voor je blok op bedrijfstemp is?
Ik denk niet dat die problemen die jij gehad hebt met je big bore setje opgelost zullen worden door middel van meer koeling eigenlijk. Denk dat het een meer structureel probleem is, foutje ergens in de set??
Greatnix Spookeend
Als die eenden in de bush, bergen, zomer landen blijven rijden zonder groter filter en andere extra koel dingen, dan durf ik het risico wel te nemen met mijn bigbore blokkie.
De verwarming is zo warm, maar voor je blok op bedrijfstemp is?
Ik denk niet dat die problemen die jij gehad hebt met je big bore setje opgelost zullen worden door middel van meer koeling eigenlijk. Denk dat het een meer structureel probleem is, foutje ergens in de set??
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
dat was mijn eerste gedachten ook maar volgens de leverancier was er niks mis mee.
we zullen eens kijken wat ie doet. volgende week blokje afbouwen en dan monteren als ik tijd heb.
ik heb nu een set die bij een ander revisie bedrijf vandaan komt.
de eerste set kwam bij vege vandaan
deze bij tmr ofzoiets
zie weining verschil, alleen compressie is iets anders, plaats van 9,5 nu 9
we zullen eens kijken wat ie doet. volgende week blokje afbouwen en dan monteren als ik tijd heb.
ik heb nu een set die bij een ander revisie bedrijf vandaan komt.
de eerste set kwam bij vege vandaan
deze bij tmr ofzoiets
zie weining verschil, alleen compressie is iets anders, plaats van 9,5 nu 9