Heb deze foto's even uit een eerder Avo topic gehaald klik:Erikjan schreef:Hoe stel je die dingen eigenlijk in? Moet je ze daarvoor demonteren? En hoeveel standen kan je instellen.
standen? geen idee... zie ik wel
Heb deze foto's even uit een eerder Avo topic gehaald klik:Erikjan schreef:Hoe stel je die dingen eigenlijk in? Moet je ze daarvoor demonteren? En hoeveel standen kan je instellen.
Ik heb nu lips en monroes gehad, en beide elke keer na ongeveer 2 jaar moeten vervangen omdat ze gewoon of lek waren of niet meer veerden (dus, met de hand, wat, met de vinger in en uit te trekken waren.dyane_maniac schreef:wat is er nou zo bijzonder aan die avo's dat jullie er zo'n klap geld voor over hebben? is dat voornamelijk omdat dit de enige scholkdempers zijn die je kan toepassen als je je eend verlaagd heb? of heeft het verder nog kwaliteiten?
welk merk is aan te raden om toe te passen bij een oud type dyane met alleen schokdempers achter (icm batteurs frotteurs)? in principe is de schokdemper dan "dubbel" en hoeft volgens mij niet zo stug te zijn toch?
voor de duidelijk heid de dyane komt op normale hoogte te staan.
douwe
Ze zitten er nu bijna 2 jaar op en hebben tot circa een maand geleden uitstekend gewerkt. Ik heb ze voor het monteren wel minstens 10 keer in en uitgetrokken, dit was in november 2005. Min of meer verticaal. Daar kan het niet aan liggen. Sinds die tijd heb ik ookal weer 28000 km gereden, dus misschien is het ook heel normaal dat de lips schokbrekers dan af zijn.Gerard Maas schreef:Robert,had je die schokbrekers ook gevuld(door ze 10X helemaal in en uit
te schuiven in verticale positie) of had je ze zo gemonteerd?