Net een vliegtuig...
-
- Beginner
- Contacteer:
Net een vliegtuig...
Hallo,
Ik rij nu al weer 20 jaar eend. Nu heb ik een maand geleden een nieuwe startmotor in de eend laten zetten. De vorige was nemalijk helemaal op. Maar nu als je de eend start is het net een vliegtuig. als de motor eenmaal loopt, hoor je een heel hoog geluid, net een electro motor. Bij meer gas gaat het geluid harder, net een turbo van een diesel. Alleen veel harder geluid en heel hoog.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn???
Mvgr. Lancah
Ik rij nu al weer 20 jaar eend. Nu heb ik een maand geleden een nieuwe startmotor in de eend laten zetten. De vorige was nemalijk helemaal op. Maar nu als je de eend start is het net een vliegtuig. als de motor eenmaal loopt, hoor je een heel hoog geluid, net een electro motor. Bij meer gas gaat het geluid harder, net een turbo van een diesel. Alleen veel harder geluid en heel hoog.
Mvgr. Lancah
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Re: Net een vliegtuig...
Je hebt de startmotor er in laten zetten ... ga terug naar de dader en laat hem er naar kijken en luisteren ! (20 jaar 2cv rijden en dit klusje uitbesteden ????)LanCah schreef:Nu heb ik een maand geleden een nieuwe startmotor in de eend laten zetten. De vorige was namelijk helemaal op. Maar nu als je de eend start is het net een vliegtuig. als de motor eenmaal loopt, hoor je een heel hoog geluid, net een electro motor. Bij meer gas gaat het geluid harder, net een turbo van een diesel. Alleen veel harder geluid en heel hoog.
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
-
- Moderator
Dit klinkt/leest als een startmotor waarvan de bendix niet terugschiet na het starten. Resultaat is dat de motor via de vertanding op het vliegwiel de startmotor (hard!) ronddraait.
Is niet goed voor de lagers en koolborstels van je startmotor (lees: je sloopt je startmotor)
Is niet goed voor de lagers en koolborstels van je startmotor (lees: je sloopt je startmotor)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams