Plankjes in je Eend
ikke heb geen homepage, maar wel de ruimte voor één
dus hosten is ook geen probleem, ik gebruik hem nu alleen maar om één paar fotootjes te kunnen linken (zoals mijn avatar en de foto's in het voorstelrondje)

dus hosten is ook geen probleem, ik gebruik hem nu alleen maar om één paar fotootjes te kunnen linken (zoals mijn avatar en de foto's in het voorstelrondje)
Wacht met spanning op zijn Acadyeenda! Met dank aan (de bescheiden) rocco (met kleine r) voor het verzinnen van de naam...
-
- Heavy user
De foto's zijn gemaakt, maar het rolletje moet nog ontwikkeld worden. Alle nodige maten heb ik ook opgenomen, maar ik moet er nog een fatsoenlijke tekening van maken. Vannacht ga ik iig test-slapen. Als alles goed gaat, kom ik a.s. weekend op de meeting op camping Mookhoek, dus wie wil mag mijn bouwsel dan bewonderen. Momenteel ligt er nog een gewoon matras in (geen opblaasmatras) maar ik hoop ooit van schuimrubber o.i.d. een op maat gemaakt matras er in te krijgen zodat het een 2-persoons bed wordt. Zijn er nu al mooie dames die mij dan willen helpen testen met dat 2-persoons bed ? 

Afblijven.
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
dat je het rempedaal raakt lijkt me veel vervelender. Achterlichten die aan en uit gaan trekken de aandacht............!rocco schreef:bij een club kan je evt ook de achterbank en passagiersstoel eruit halen.
linkerkant voor bagage en rechterkant om te slapen bijvoorbeeld.
zorg er dan wel voor dat je met je voet niet aan de handrem kan
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Heavy user
trek je toch gewoon het stekkertje los op je remlichtschakelaarCharlotte schreef:dat je het rempedaal raakt lijkt me veel vervelender. Achterlichten die aan en uit gaan trekken de aandacht............!rocco schreef:bij een club kan je evt ook de achterbank en passagiersstoel eruit halen.
linkerkant voor bagage en rechterkant om te slapen bijvoorbeeld.
zorg er dan wel voor dat je met je voet niet aan de handrem kan

wat nog veiliger is is om de plus van je accu te halen!!!

-
- Heavy user
De foto's zijn niet denderend, maar toch:

Op die planken/platen slaap ik. Natuurlijk ligt er dan wel eerst een matras overheen.

Hier de kofferbak van mijn Eend zonder afdekplaat ...

... en hier met afdekplaat.
Het slaapt heerlijk en er komt geen stekker aan te pas !
Is er trouwens iemand die AutoCAD tekeningen om kan zetten naar JPG? Dat lukt mij namelijk niet zo goed.

Op die planken/platen slaap ik. Natuurlijk ligt er dan wel eerst een matras overheen.

Hier de kofferbak van mijn Eend zonder afdekplaat ...

... en hier met afdekplaat.
Het slaapt heerlijk en er komt geen stekker aan te pas !
Is er trouwens iemand die AutoCAD tekeningen om kan zetten naar JPG? Dat lukt mij namelijk niet zo goed.
Afblijven.
-
- Heavy user
Het probleem is dat ik teken op een zwart vlak (tekent het beste) en alle lijnen een bepaalde kleur hebben (kermis). Daarbij teken ik vrij groot (1:1) en als ik dat truucje met paint doe, wordt het zo groot als een postzegel (bij wijze van spreken dan he). Daardoor wordt het niet echt duidelijk.BlueDuck schreef:Hee lelijke eend,
Geen idee welke versie van autocad je gebruikt, maar gewoon ff op je print screen konp drukken, dan paint openen en dan op plakken drukken doet wonderen. In paint kan je dan het benodigde deel keurig netjes bewerken.
Maar ik weet al iets: ik print het gewoon (zwart-wit) en ik scan het weer.
Afblijven.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Gaat m niet meer worden.gillis schreef:Ben ik wel erg benieuwd naar die tekening....
Maker "Lelijke Eend" is november 2014 (te jong) overleden:
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=13619
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black