Pim Fortunati overleden
Het leven is niet altijd rechtvaardig, Lieve Els ik wens je heel veel sterkte met dit Grote verlies van Pim ,ik hoop dat je veel kracht en sterkte op je pad vindt om dit een plekje te geven, neem je hondjes dicht bij je! ze zullen je zeker steunen, Mischien loopt Pim nou wel te wandelen met mijn husky Tinouck (die altijd graag mee ging met camperen) Ik wens je heel veel liefs en sterkte in deze rottijd van plots verdriet,afz Bob
Laatst gewijzigd door tinouck op zo 9 dec, 2007 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Pim kende ik niet goed, maar op de laatste Huppelmeeting
heb ik nog met hem gesproken over onze reis via Rusland
naar de wereldmeeting in Zweden. Hij was zeer geïnteresseerd
in een reisverslag.
Mijn condoleances aan Pim's naasten.
Jesper
heb ik nog met hem gesproken over onze reis via Rusland
naar de wereldmeeting in Zweden. Hij was zeer geïnteresseerd
in een reisverslag.
Mijn condoleances aan Pim's naasten.
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
gecondoleerd
Wat een vreselijk bericht is dit zeg.......
Ik kende Pim ook niet zo heel goed maar kende hem als een altijd vriendelijke en behulpzame man waar je op meetings altijd terecht kon voor het boutje, moertje of schroefje wat je snel even nodg had.....
Heel veel sterkte gewenst aan Els, familie en vrienden!
Groet,
Jan Gert Hamberg
Ik kende Pim ook niet zo heel goed maar kende hem als een altijd vriendelijke en behulpzame man waar je op meetings altijd terecht kon voor het boutje, moertje of schroefje wat je snel even nodg had.....
Heel veel sterkte gewenst aan Els, familie en vrienden!
Groet,
Jan Gert Hamberg
Mijn eend een auto?? NEE!! Mijn hobbie.....
Rode 2cv6 Club '87
Rode 2cv6 Club '87
-
- Moderator
Lieve ''mama'' Els.Het is nog niet te vatten wat er met ''papa'' Pimmie is gebeurt.Dat jullie gingen verhuizen heeeelemaal daar heen,vond ik al zo,n eind , maar dit gaat te ver.We gaan Pimmie heel erg missen,vooral zijn humor en wijze raad.Lieve Els, heel veel sterke,je hebt gelukkig schatten van mensen om je heen,je bent niet alleen.Dikke knuf van mij, Robbie,en Joshua.