Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ha! Nog een ligfietser!rocco schreef:Het is geen auto,
maar ze staat wel in voor mijn vervoer.
(het is eigenlijk zelfs leuker dan een auto)
Naast de

beschik ik over een

en een

Dat zijn de rijdende voertuigen. Er staat ook nog een geel
restauratieproject te wachten.
Groet van
Jesper
Laatst gewijzigd door Jesper op do 4 okt, 2007 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Slechts een Flevobike OkéJa - voor in de stad.rocco schreef:Jups!Jesper schreef:Ha! Nog een ligfietser!
nu iets minder omdat ik in de week niet meer thuis woon door mijn studies... Maar wel een ligger in hart en nieren
Wat voor iets rij je? Ik heb een M5 20/26 onderstuur.
Dus geen lange afstanden.

Mijn grote droom was ooit het hebben van een Optima Condor.
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En, ik kan gelukkig weer een update doen.........
We hebben er weer een auto bij. Gelukkig, kan de eend weer verder opgeknapt worden. En hoeft mijn dame niet alle ruiten ook aan de binnenkant te krabben van de winter.
Het is een ZX 1.6 i uit 1997 geworden, met 160.000 op de teller, voor "slechts" 1900 euro. Voor dat geld krijgen we wel een hele was lijst aan opties, lol, dus, nu maar eens hopen dat we wat geluk hebben met 2e auto's (nou ja, 1e auto's, nu is de eend weer "voor drbij".
En, we doen nog wat voor het miljeu ook, want hij is metallic groen, hahahaha
Greatnix Spookeend
We hebben er weer een auto bij. Gelukkig, kan de eend weer verder opgeknapt worden. En hoeft mijn dame niet alle ruiten ook aan de binnenkant te krabben van de winter.
Het is een ZX 1.6 i uit 1997 geworden, met 160.000 op de teller, voor "slechts" 1900 euro. Voor dat geld krijgen we wel een hele was lijst aan opties, lol, dus, nu maar eens hopen dat we wat geluk hebben met 2e auto's (nou ja, 1e auto's, nu is de eend weer "voor drbij".
En, we doen nog wat voor het miljeu ook, want hij is metallic groen, hahahaha
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Las Expert
- Contacteer:
ik heb er sinds maandag mijn ouwe 205 
ingeruild voor een citroen bx 16 tzi blauw
auto word afgeleverd met een vol jaar apk nieuwe uitlaat en wiellagers en grote beurd.
auto heeft alle opties.
zodra dat ik hem heb maak ik wel effe en foto.
en we bouwen er dan nog effe speakers in

ingeruild voor een citroen bx 16 tzi blauw

auto heeft alle opties.
zodra dat ik hem heb maak ik wel effe en foto.
en we bouwen er dan nog effe speakers in

azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Yups, je moet er toch niet aan denken dat je op meeting een keer niet met je eend kan komen, en dan je slopel buiten moet laten staan???Twécévé schreef:Grappig om te zien. je hebt hier mensen die bijvoorbeeld een Opel rijden naast hun 2CV. Anderen (inclusief ikzelf) zijn echte Citrofielen en piekeren er niet over om naast hun 2CV een niet-citroen te rijden.
Kweenie, is gewoon een gevoel, al moet ik zeggen, dat we na onze debacles met de Saxo en de BX wel gekeken hebben naar een Jappaner................
Maar goed, voor het zelfde geld (of minder) heb je weer een bv. ZX, dus, dat dan toch liever.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Of met je Renault het meetingterrein op komt rijden en alleen maar commentaar aan moet horen.Spookeend schreef:Yups, je moet er toch niet aan denken dat je op meeting een keer niet met je eend kan komen, en dan je slopel buiten moet laten staan???
Greatnix Spookeend

(Ook een keer met een Opel gedaan trouwens op de KM.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Als ik geen Citroen voor Citromobile zou hebben zou ik er idd eentje lenen of met het openbaar vervoer komen.
Van de week voerde ik op autotrader.nl voor de gein even wat zoektermen in die gelijk zijn aan mijn auto; zoals prijs, kilometerstand en de opties die erop zitten. Was gewoonweg benieuwd wat eigenlijk mijn alternatieven zijn geweest. Oftewel: hoe dom het is om persé Citroen te willen rijden en niet eens te kijken (jaja!) wat andere merken voor die prijs te bieden hebben.
Krijg ik 3 japanse auto's waaronder dit... 't Is dat erbij staat dat ie uit 2000 is anders zou ik denken dat ie van 1983 is

Dat is mijns inziens toch écht geen vervanging van dit. Niet qua comfort en niet qua ontwerp.

Ik kan weer heeeeel rustig gaan slapen

Van de week voerde ik op autotrader.nl voor de gein even wat zoektermen in die gelijk zijn aan mijn auto; zoals prijs, kilometerstand en de opties die erop zitten. Was gewoonweg benieuwd wat eigenlijk mijn alternatieven zijn geweest. Oftewel: hoe dom het is om persé Citroen te willen rijden en niet eens te kijken (jaja!) wat andere merken voor die prijs te bieden hebben.
Krijg ik 3 japanse auto's waaronder dit... 't Is dat erbij staat dat ie uit 2000 is anders zou ik denken dat ie van 1983 is

Dat is mijns inziens toch écht geen vervanging van dit. Niet qua comfort en niet qua ontwerp.

Ik kan weer heeeeel rustig gaan slapen

- Jeroen-citroen
- Moderator
Ja zo lijkt het welPunky schreef: Jullie verslijten Opels waar je bijstaat is het niet.

Even in de tussentijd eeen vectra 1.6 handbak gereden maar daar het koppelen steeds moeilijker wordt (ook met de eend helaas ) nu weer een automaat gekocht .....vandaar.
Aan de Opel haters

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet