zo heb ik de auto aangetroffen in de buurt:

op weg naar huis

en zo stond ie er tot een week of twee geleden bij

helaas is mijn computer gecrast waarbij al mijn tot nu gemaakte fotos weg maar om een indruk te geven hoe ie er nu bij staat:

al vervangen zijn deurstijltjes l en rechts achterm bodemplaten links en rechts, binnen en buitendorpel rechts (vandaar die stang tussen de stijlen) buitendorpel links

nog te doen aan de koets: veeruitslagdop bevestigings punten achterspatborden, voetenbak, paravan en kofferbodem. de voetenbak, paravan en veeruitslagen zijn al uit donorstukken verwijderd, waarnodig zelf gestraald en in de epoxy gezet

het motortje is reeds uitmekaar geweest en voorzien van nieuwe vleoibare pakking tussen de blokhelften, verder zal ze voorzien worden van nieuwe carburateur, zuigers en cinlinders, oleikoeler, pakkingen, klepjes opnieuw inslijpen enz..

de bedoeling was van dit project om in een paar maanden een rijdende franse dyane te hebben maar is inmiddels bijgesteld en er wordt geprobeerd om hm zo dicht mogelijk tegen nieuwstaat te krijgen. er zijn al bijvoorbeeld al nieuwe deuren, aspatborden, chrome stripjes, deurvangers deurklinkjes enz nieuw aangeschaft. ik zal eens kijken of ik zsm wat op foto kan krijgen en zal dit dan hier plaatsen. ik zal proberen dit topic zoveel mogelijk bij te houden en mijn verderingen met jullie te delen