Hallo allemaal
Ik ben zojuist met mijn besteleend bezig, kom ik erachter dat het contactslot stuk is. Het gaat om een 2-potig contactslot (komt uit een AK400). Kan ik deze gewoon vervangen door een 3-potig contactslot en dan de kabel voor de startmotor niet aansluiten of zal ik persee een 2-potig contactslot moeten aanschaffen?
Alvast bedankt voor de reactie's
Oud contactslot stuk en wat nu?
-
- Regelmatige poster
Oud contactslot stuk en wat nu?
Officiele eigenaar van een deusjefoo
-
- Moderator
2poli is alleen + en -? Dan kun je je startmotor via een drukknop bedienen. Of je zet je startmotor op de 3e pool en zet een extra claxon achter je startknop.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Heavy user
ik denk dat deusjefoo of die knop al heeft of een trekstartmotor heeft. aansluiten kan door idd maar twee polen te gebruiken, of die pool voor de startmotor wel te gebruiken (moet je dus wel een normale startmotor instaleren)the Nosepicker schreef:2poli is alleen + en -? Dan kun je je startmotor via een drukknop bedienen. Of je zet je startmotor op de 3e pool en zet een extra claxon achter je startknop.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user