Gemiddelde beroep van een eendenrijder
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ik ben een keer op werkbezoek geweest bij Roadrunner. Waanzinnig leuk daar, maar heb veel respect voor de leiding en de jongeren. Ze worden er min of meer gedrild om weer een dag-ritme te krijgen, op tijd op je werk te verschijnen en even te bellen als je toch wat langer onderweg bent, van die kleine dingen. Maar als je gewent bent om 2 uur in de middag je stinkende nest eens uit te komen en dan je homies opzoekt tot diep in de nacht, dan is het wel ff schakelen, ja.
Heb er in het blaadje van de 2cv 4&6 club toen een verslag van gemaakt, met foto's.
Heb er in het blaadje van de 2cv 4&6 club toen een verslag van gemaakt, met foto's.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Foto's staan vanaf nu op http://groups.msn.com/RoadrunnerAmsterdam2cvPunky schreef:Heb je dat verslag en de foto's nog?
Misschien ook leuk voor op 2cv.nl? Wil er best een paginaatje van maken.
Maar ik heb het artikel niet geschreven, dus heb het ook niet digitaal.
Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Misschien een extra optie aanmaken "nog op school/ aan de studie" aangezien er errrug veel jongeren op dit forum zitten?
Heb nu maar op food/horeca gestemd, omdat ik snoep en frisdrank automaten vul, her en der in de noordelijke helft van het land. Geen beroep; wel een leuk bijbaantje.
Heb nu maar op food/horeca gestemd, omdat ik snoep en frisdrank automaten vul, her en der in de noordelijke helft van het land. Geen beroep; wel een leuk bijbaantje.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Erik van D.
- Gebruiker
-
- Beginner
Toevallig bij Nalco?Doris D. schreef:Ow jaa, het topic...
Ik ben dus een Waterweter.
Ik adviseer en verkoop (afval)waterbehandelingssystemen voor industrie en utiliteit.
Oftewel: apparatuur en filtersystemen om water geschikt te maken voor bijv. stoomketels, luchtbevochtigingssystemen, spoelwater in de industrie, spoelwater voor nierdialyse, water voor ... enz. enz.
Kortom een Waterweter!
Ik ben nog altijd HBO-scholier 2e jaars MER, waarbij ik me wil toeleggen op financiele meuk. Daarnaast werk ik nog part time bij een condensatiefabriek.
- Erik van D.
- Gebruiker
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
beter een beetje laat dan nooit
maar ik ben dus lasser-monteur.
(oo jee nu hoor ik er al veel aan komen help hahahah).
school afgemaakt beroeps onderwijs hoe noemd dit in het nederlands ook al weer mavo havo geen idee ben het kwijt.
maar dus als lasser-monteur-engineering.
wat hebben we zo al gedaan
eeste bedrijf : -lassen van opleggers en tankwagens dit was staal ( voor de kenners-->>) met half automaat push pull systeem
ander bedrijf: -lassen van ovens voor autoruiten half automaat staal en inox
ander bedrijf : -lassen van mobiele telescoopische kranen (liebherr, faun,enz. - gelegeerd staal koolstof) half automaat met water cooling en onder poederdek lassen .
ander bedrijf : -lassen van boorkopschroeven voor tunnels half automaat , electrode , gassmelt lassen , sepciaal gelegeerd staal met lagen kobalt en karbiet stenen .
bedrijf nu : lassen monteren kompleet van machines voor alle chocolade produkten alles in inox (rvs) lassen met tig toestel .
dus ik zie al heel mijn leven het licht
maar ik ben dus lasser-monteur.
(oo jee nu hoor ik er al veel aan komen help hahahah).
school afgemaakt beroeps onderwijs hoe noemd dit in het nederlands ook al weer mavo havo geen idee ben het kwijt.
maar dus als lasser-monteur-engineering.
wat hebben we zo al gedaan
eeste bedrijf : -lassen van opleggers en tankwagens dit was staal ( voor de kenners-->>) met half automaat push pull systeem
ander bedrijf: -lassen van ovens voor autoruiten half automaat staal en inox
ander bedrijf : -lassen van mobiele telescoopische kranen (liebherr, faun,enz. - gelegeerd staal koolstof) half automaat met water cooling en onder poederdek lassen .
ander bedrijf : -lassen van boorkopschroeven voor tunnels half automaat , electrode , gassmelt lassen , sepciaal gelegeerd staal met lagen kobalt en karbiet stenen .
bedrijf nu : lassen monteren kompleet van machines voor alle chocolade produkten alles in inox (rvs) lassen met tig toestel .
dus ik zie al heel mijn leven het licht
see you when you see me