Dat vind ik dan écht zonde. Een auto is om in te rijden, en als je m al als tweede auto hebt wordt ie al nietzo vaak gebruikt. Het is ook helemaal niet goed voor de motor en alles als je er de hele winter en herfst niet in rijt, alles moet in beweging blijven en bovendien zit je er dan veel dichter op als er eens iets stuk is ofzo.Twécévé schreef:Op de maandag werken zowel mn vrouw als ik. Voor ons werk hebben we beide de auto nodig. Dus op de maandagen rijden we met 2 auto's. Voor de overige dagen is het lekker dat als mn vrouw thuis zit (of ik op mn papa-dag) er toch een autootje voor de deur staat om naar vrienden/vriendinnen te gaan etc. Ipv de 2CV zou dat dan de AX worden. De 2CV komt dan nog alleen tevoorschijn in de zomer.Punky schreef:Als je al een Xantia hebt staan, waarom heb je het dan steeds over een AX?
Ik weet wel wat garages/beunen in Noord-Brabant voor je, maar weet niet of de afstand een probleem is?
Een motorrevisie komt geloof ikuit op iets van 1300 euro, je kunt het ook zelf doen maar soms ben je dan zelfs duurder uit Verder, zo'n eend kun je best gebruiken in de winter hoor, zeker als je alleen maar kinderen naar het zwembad brengt en de boodschappen doet. Kom op, het is een auto. Geen schilderij