(Foto's) 24-uursrace Spa 2007
-
- Veelvuldig poster
he frank
ziet er leuk uit je eend
leuke koplampies
waar heb je dat idee vandaan
ik neem echt 2 slaapzaken mee, je weet het daar maar nooit de 1ne jaar sta je in je t-shirt en kom je bruin terug het andere sta je konstant om het vuur om warm te worden
ik moet alleen nog ff naar de branstofmeter kijken die doet het niet
weet al wel dat het in mijn dashboard zit
zo ver ben ik al
ben in tussen ook bezig met huis kopen dus dat houd mijn hoofd een beetje bij spa weg
ziet er leuk uit je eend
leuke koplampies
ik neem echt 2 slaapzaken mee, je weet het daar maar nooit de 1ne jaar sta je in je t-shirt en kom je bruin terug het andere sta je konstant om het vuur om warm te worden
ik moet alleen nog ff naar de branstofmeter kijken die doet het niet
weet al wel dat het in mijn dashboard zit
zo ver ben ik al
ben in tussen ook bezig met huis kopen dus dat houd mijn hoofd een beetje bij spa weg
-
- Beginner
- Contacteer:
@Bjorn: Dank je, ook voor het model staan met de 250 !! en succes met je nieuwe villa. (ben nieuwsgierig).he frank
ziet er leuk uit je eend
leuke koplampies
Motor loopt weer, met de nieuwe uitlaat. (bak herrie waar je U tegen zegt, nu maar hopen dat het bij 120+ km/h nog uit te houden is.) De laatste dingen moeten nog gebeuren. Zaterdag hoop ik geheel klaar te zijn. Dan post ik uitterraad een nieuwe foto !!!
Citroen 2cv6 Special Barbour 4x4 602cc (1984)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZ open vering 425cc (1955)
Citroen AZU 500cc (1960)
-
- Beginner
- Contacteer:
euh.....
Standaard rood,
Rood met zacht geel,
Motip zwart,
en nu Oranje....
(3x chassis, 8 motoren, 4 bakken 3 voorassen, 5 daken, 3 tanken)
Het houdt je letterlijk van de straat : ), de 07 is mijn speelbak, alles mag, alles kan, en mag stuk, lekker klooien en spelen wat ik dus absoluut niet doe met mijn AZAM of AZU. plus hij rijd op E85. Ook leuk, maar duur.
Standaard rood,
Rood met zacht geel,
Motip zwart,
en nu Oranje....
(3x chassis, 8 motoren, 4 bakken 3 voorassen, 5 daken, 3 tanken)
Het houdt je letterlijk van de straat : ), de 07 is mijn speelbak, alles mag, alles kan, en mag stuk, lekker klooien en spelen wat ik dus absoluut niet doe met mijn AZAM of AZU. plus hij rijd op E85. Ook leuk, maar duur.
Citroen 2cv6 Special Barbour 4x4 602cc (1984)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZU 500cc (1960)
Wieltje bedankt! hihihihi de verfkunsten op de rageend van Frank zijn van mijn hand............Het ziet er zeker gaaf uit, vanavond proefgereden! Wauw een project wat af is. Het had altijd beter gekund, maar voor een klus wat in 1,5 week (avonduren en 2 volle weekenden) is gebeurd, ziet het er niet onaardig uit zeg maar......Dus naar Spa met die vernieuwde versie van de 07! Je kan ons duidelijk aan horen komen met de nieuwe uitlaat die eronder zit.....Misschien moeten jullie iets harder praten tegen ons, want het maakt wel een beetje veel herrie zeg maar, dus de kans dat we doof aankomen in Spa is zeer aanwezig......
btw. al iets bekend over kampvuur hout?
btw. al iets bekend over kampvuur hout?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vorig hoorden we Frank in het donker naderen door zijn karakteristiekeEveline schreef:(...) Je kan ons duidelijk aan horen komen met de nieuwe uitlaat die eronder zit.....
droge rem(trommel)geluid.
Ik wens jullie sterkte! Sinds op de A4 bij Nieuw-Vennep de voorste demperEveline schreef:Misschien moeten jullie iets harder praten tegen ons, want het maakt wel een beetje veel herrie zeg maar, dus de kans dat we doof aankomen in Spa is zeer aanwezig......
in mijn Aca het begaf door een backfire bij 110 km/u en we nog naar de
Huppelmeeting bij Turnhout doorgereden zijn, weet ik hoe het is om
volledig doof uit je A-type te stappen...
Hé, maar gaaf dat de 07 EVO III proefgereden heeft! Ik ben benieuwd naar
het eindresultaat.
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
He Eef,
Wat goed dat de 07 al klaar is voor de testrit
Goed bezig!!!
Ik zal eens kijken of ik ook nog meer brandhout mee kan krijgen...
We komen minimaal met 3 man en dus ook met minimaal twee tenten...
Gr. Rob
Wat goed dat de 07 al klaar is voor de testrit
Goed bezig!!!
Ik neem de C15 OOK mee en daar gooien we dan wel een paar blokken hout inEveline schreef:btw. al iets bekend over kampvuur hout?
Gr. Rob
Oh maar het geluid van de remmen is er nog steeds, echter wat maakt er meer geluid de uitlaat of de remmen.........Jesper schreef:Vorig hoorden we Frank in het donker naderen door zijn karakteristieke droge rem(trommel)geluid.
Wat wil je daar mee zeggen over die tenten? dat als het vuur op is we de tenten in de fik kunnen steken Ok dus eigen hout meenemen? Maar goed zijn daar genoeg bomen.Rob schreef:Ik neem de C15 OOK mee en daar gooien we dan wel een paar blokken hout in
Ik had stiekum gehoopt dat je een plekkie voor me vrij zou houdenEveline schreef:Wat wil je daar mee zeggen over die tenten? dat als het vuur op is we de tenten in de fik kunnen steken
Verder weet ik niet of er hout is of niet, maar ik kan in ieder geval een paar blokken kurkdroog eiken meenemen, dat brand wel
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En ik dan? Wat moet ik doen om aan een koud biertje te komen?rhassing schreef:JOEPIE!!!!
Dan neem ik ook de koelkast weer mee, met daarin een koud biertje voor jou en, als ie aardig is, ook een voor Frank...
Moet ik deze keer wél je gebakken eitje aannemen...?
Sowieso gaat de fles whisky mee.rhassing schreef:Misschien moet er ook iets meer sterke drank mee ivm de kou...
Ist fast immer billiger.rhassing schreef:Ik ga wel ff in duitsland shoppen, dat scheelt nogal in prijs
Der Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]