Invoeren 2CV?
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Hallo Revi.
Die chassisnummers lopen van augustus tot julie van het volgend jaar,want dat is de
modelregel bij Citroën.Ze gingen nl al in sept.na de vacantie de nieuwe modellen bouwen
voor het volgende jaar.Je kan zo met Jeroen Cats mailen en je kan ook tegen de RDW
zeggen dat de lijst geen enkele rechtsuitwerking heeft omdat de site van Cats duidelijk
aangegeven staat dat hij de schrijver ervan is en dus niet Citroën.In Nederland hebben
we nog steeds een wet die bepaalt dat schuld bewezen moet worden.En nu wil de
RDW dat jij je onschuld bewijst.
Die chassisnummers lopen van augustus tot julie van het volgend jaar,want dat is de
modelregel bij Citroën.Ze gingen nl al in sept.na de vacantie de nieuwe modellen bouwen
voor het volgende jaar.Je kan zo met Jeroen Cats mailen en je kan ook tegen de RDW
zeggen dat de lijst geen enkele rechtsuitwerking heeft omdat de site van Cats duidelijk
aangegeven staat dat hij de schrijver ervan is en dus niet Citroën.In Nederland hebben
we nog steeds een wet die bepaalt dat schuld bewezen moet worden.En nu wil de
RDW dat jij je onschuld bewijst.
Hoi Catscit / Gerard,
De RDW had een map liggen waar printjes van jouw site vandaan komen, onderaan staat namelijk het www-adres! Goed werk trouwens dat iemand zo'n lijst heeft! De RDW weet dat dat geen officiële cijfers zijn.
Oktober '69 zou dus ook overeenkomen met 1970 ... ja, dat vermoeden had ik al en de RDW zou ook beter moeten weten. Ook de RDW zou direct navraag gaan doen bij Citroën en ik ook op hun verzoek.
Dus mijn hoop is gevestigd op Citroën NL, ik ga morgen die apres-vente afdeling bellen! Helaas moet ik dan wel een DS-rijder ongelukkig maken want die mag naar de RDW komen (als die DS nog bestaat). Thanks!
De RDW had een map liggen waar printjes van jouw site vandaan komen, onderaan staat namelijk het www-adres! Goed werk trouwens dat iemand zo'n lijst heeft! De RDW weet dat dat geen officiële cijfers zijn.
Oktober '69 zou dus ook overeenkomen met 1970 ... ja, dat vermoeden had ik al en de RDW zou ook beter moeten weten. Ook de RDW zou direct navraag gaan doen bij Citroën en ik ook op hun verzoek.
Dus mijn hoop is gevestigd op Citroën NL, ik ga morgen die apres-vente afdeling bellen! Helaas moet ik dan wel een DS-rijder ongelukkig maken want die mag naar de RDW komen (als die DS nog bestaat). Thanks!
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
nou die ds rijder wordt er niet ongelukkig van, zo'n chassisnummer met enkel cijfers is niet uniek per type.
Oude eenden en tractions overlappen enorm, zelfs met dezelfde nummers uitgegeven in het zelfde jaar aan zowel 2cv als traction!
vanaf 1970 hebben alle citroens (zover ik weet) de type aanduiding in het chassisnummer.
Maar als je dan zoals ik een gs (1975) uit spanje hebt dan gaat het weer volledig fout met die generalisatie...
ook de belgische productie hield er inventieve chassis nummering op na...
Oude eenden en tractions overlappen enorm, zelfs met dezelfde nummers uitgegeven in het zelfde jaar aan zowel 2cv als traction!
vanaf 1970 hebben alle citroens (zover ik weet) de type aanduiding in het chassisnummer.
Maar als je dan zoals ik een gs (1975) uit spanje hebt dan gaat het weer volledig fout met die generalisatie...
ook de belgische productie hield er inventieve chassis nummering op na...
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Heavy user
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
Sterker nog, het is zeker zo!Lelijke Eend schreef:Uh, dus het kan zijn dat er meerdere nietomgekatte auto's rondrijden met hetzelfde chassisnummer?
maar ik snap even niet wat omkatten met het al dan niet uniek zijn van chassisnummers te maken heeft.
ALs je omkat pak je een auto en hang je daar andere papieren op, je bedenkt niet zelf een chassisnummer.
Dus als er al mensen omkatten dan komen er geen chassisnummers bij.
Verder kun je ook niet met 1 set papieren 2 auto's invoeren, want de originele papieren worden afgestempeld.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
- Gerard2cv
- Super eendkenner
RDW mensen zijn ambtenaren,heb je wel eens een ambtenaar gezien die mag denken.
die behoren uit te voeren wat vlg.hun papieren het juiste is.En de site van Jeroen Cats
is fijn voor ons,maar daar mag de RDW niet mee werken,want dat is geen wettelijk
document,Ga lekker terug en dient een protest in,Je zal merken dat die keurmeester
geen poot heb om op te staan.Ik ben zelf keurmeester en weet heel goed hoe het werkt
die behoren uit te voeren wat vlg.hun papieren het juiste is.En de site van Jeroen Cats
is fijn voor ons,maar daar mag de RDW niet mee werken,want dat is geen wettelijk
document,Ga lekker terug en dient een protest in,Je zal merken dat die keurmeester
geen poot heb om op te staan.Ik ben zelf keurmeester en weet heel goed hoe het werkt
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
De RDW heeft aan Veendam (hoofdkwartier RDW) het verzoek gedaan:
1. de papieren van de DS op te zoeken en;
2. tevens gevraagd om bij de Citroën fabriek in Frankrijk de vraag te stellen aan welke auto dit nummer toebehoort.
Een weekje wachten dus...
Iemand nog tips?
Michiel, ik heb ze jouw combinatie van chassisnummer doorgegeven, dit vroegen ze zich gisteren ook al af maar aangezien het niet in mijn Dyane staat nemen ze het niet klakkeloos over. Helaas.
1. de papieren van de DS op te zoeken en;
2. tevens gevraagd om bij de Citroën fabriek in Frankrijk de vraag te stellen aan welke auto dit nummer toebehoort.
Een weekje wachten dus...
Iemand nog tips?
Michiel, ik heb ze jouw combinatie van chassisnummer doorgegeven, dit vroegen ze zich gisteren ook al af maar aangezien het niet in mijn Dyane staat nemen ze het niet klakkeloos over. Helaas.
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
06-05-2004
Ondergetekende, Citroën Nederland B.V. verklaart dat:
Merk: Citroën
Type: Dyane
Chassisnummer: *******
Conform fabrieksopgave geproduceerd is in het jaar: 1970
Zo, is dat even mooi! Morgen meteen de RDW bellen en eens kijken wat nu...
Ondergetekende, Citroën Nederland B.V. verklaart dat:
Merk: Citroën
Type: Dyane
Chassisnummer: *******
Conform fabrieksopgave geproduceerd is in het jaar: 1970
Zo, is dat even mooi! Morgen meteen de RDW bellen en eens kijken wat nu...
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Geldt dit ook voor de het oude type uit '69? Ik zal het ze maar eens vertellen bij de RDW, ze komen er zelf niet echt mee op de proppen.Gerard Maas schreef:Een eend begint met VF7AZ en een dyane met VF7AY en een ds met VF7DX ofDY of
DW afhankelijk van het type
Tevens moet mijn nummer opnieuw ingeslagen worden en dat kan pas weer in juni. Nog een hele maand wachten dus. @#$#$*
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: