Wat weegt de kale koets van een Eend?
Wat weegt de kale koets van een Eend?
Ik overweeg een koets van een Eend te kopen.
De vraag is alleen: hoe krijg ik hem thuis?
Wellicht bovenop twee dakdragers op een personenauto?
Dan is het wel van belang te weten wat zo'n kale koets weegt.
Wie kan mij dat vertellen en wie heeft er ervaring met die manier van transport?
De vraag is alleen: hoe krijg ik hem thuis?
Wellicht bovenop twee dakdragers op een personenauto?
Dan is het wel van belang te weten wat zo'n kale koets weegt.
Wie kan mij dat vertellen en wie heeft er ervaring met die manier van transport?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
mijn geschatte gewicht is ook minimaal 75 kilo en hij is onhandelbaar groot. ik zou erg bang zijn voor schade aan de transport auto. en met een aanhangertje is het vrij eenvoudig hebben wij ondervonden. zet iig wel de voorruit naar voren. anders is het wel een filinke parashute die je bij hebt
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
Het lijkt me om de door jouw genoemde redenen geen goed plan, daarnaast is de kans op beschadiging ook een reden.
Afgezien van de concrete redenen geeft het idee van zoooon koets op het dak van een auto mij een behoorlijk klunzig gevoel, het druist tegen mijn gezondeboerenjongensverstand (scoren met galgje ) in en is misschien wel vragen om problemen. Vandaar dat ik denk dat een aanhangertje veel makkelijker is.
Groetjes, Bart
Afgezien van de concrete redenen geeft het idee van zoooon koets op het dak van een auto mij een behoorlijk klunzig gevoel, het druist tegen mijn gezondeboerenjongensverstand (scoren met galgje ) in en is misschien wel vragen om problemen. Vandaar dat ik denk dat een aanhangertje veel makkelijker is.
Groetjes, Bart
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Op het dak van je auto ga je spijt van krijgen. Het is niet te doen om de koets zo hoog op te tillen. Je kan er zeker van zijn dat je auto beschadigd gaat raken. En als het toch lukt gok ik dat de dakdragers gewoon glad afbreken bij een eventuele noodstop. Beter is om een aanhangertje te gebruiken dat gaat prima.
Twaalf reacties in goed zes uur!
Kijk, daar kan ik wat mee.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het geen goed idee is om die een koets te vervoeren op het dak van mijn 406 Break (ja sorry, het kan niet altijd Citroën zijn).
Maar (speciaal voor Wouter87) zo lopen we natuurlijk wel een prachtfoto mis!
Goed, ik ga eens kijken waar ik karretje kan lenen.
Allemaal bedankt voor jullie reacties!
Kijk, daar kan ik wat mee.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het geen goed idee is om die een koets te vervoeren op het dak van mijn 406 Break (ja sorry, het kan niet altijd Citroën zijn).
Maar (speciaal voor Wouter87) zo lopen we natuurlijk wel een prachtfoto mis!
Goed, ik ga eens kijken waar ik karretje kan lenen.
Allemaal bedankt voor jullie reacties!