Ik stel mij voor

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
grietje
Beginner
Beginner

Bericht door grietje » di 20 nov, 2007 19:48

Ik denk dat mijn keuze inderdaad stiekem wel gemaakt is.... Toch bij de eend blijven :roll:

Citroen he hahaha! Leuke is dat de meeste in mijn omgeving ook meteen EEND zeggen

Ik mag wel nog een keer in een Kever rijden, dus voor ik definitief beslis toch eens rondje rijden. Ook eens kijken of ik een eend eigenaar zo gek krijg dat ik een rondje mag rijden, ken er genoeg in principe :D

Erik van D.
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Erik van D. » di 20 nov, 2007 21:03

Een eend maakt natuurlijk geen herrie maar een prachtig geluid, je wordt al vrolijk als je er ééntje hoort aankomen. En een rijtje zwoegende eenden een heuvel/berg op horen rijden geeft gewoon kippevel. En als je de radio hard zat zet hoor je de motor en de wind nauwelijks meer.

Inderdaad je hebt gelijk, een eend maakt geen herrie, maar een prachtig geluid, dat is ook een van de redenen dat ik een eend rijd. Maar goed hij maakt natuurlijk wel geluid!

Michiel van G.
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Michiel van G. » di 20 nov, 2007 21:45

ik zou zo zeggen dat je wel eends een rondje in mijn dyane mocht rijden.. maar die staat nu op stal en komt er pas eind maart weer uit..
Verbruik: Afbeelding

grietje
Beginner
Beginner

Bericht door grietje » do 22 nov, 2007 21:07

Erik van D. schreef:Een eend maakt natuurlijk geen herrie maar een prachtig geluid, je wordt al vrolijk als je er ééntje hoort aankomen. En een rijtje zwoegende eenden een heuvel/berg op horen rijden geeft gewoon kippevel. En als je de radio hard zat zet hoor je de motor en de wind nauwelijks meer.

Inderdaad je hebt gelijk, een eend maakt geen herrie, maar een prachtig geluid, dat is ook een van de redenen dat ik een eend rijd. Maar goed hij maakt natuurlijk wel geluid!
Geluid van een eend vind ik juist leuk! Daar hou ik van; een van de eerste dingen die me aantrokken zegmaar naar de eend inplaats van mijn AX.

THE SPITFIRE
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door THE SPITFIRE » vr 23 nov, 2007 12:31

jongens koop gewoon een kever en een eend.
et een half jaartje heb ik ook een kever lkkr laaaag.
breede bandjes er onder.
leuk stukkie audio dr in,
en knetteren maar.
ik zeg altijd maar zo met een eend kom je verder in het terrein .
mar op de weg vind ik een kever net zo fijn.
en niet te vergeten met een kever kun je mooi driften.
dat lukt met een eend moeilijker.
ik vind de eend echt super rijden.
maar nu johannes die kever heeft.
ben ik verkocht die komt er bij mij ook... :lol:
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl

Erik van D.
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Erik van D. » vr 23 nov, 2007 12:35

En Grietje, ben je inmiddels overtuigd????????

grietje
Beginner
Beginner

Bericht door grietje » vr 23 nov, 2007 13:26

Bijna, enige wat rest zijn proefritjes ;)

Morgen ochtend gaan we eerst in een Porsche 924 proefrijden voor koop (niet voor mij hoor, maar vriendje wil ook eens wat groter dan een AX) en ik hoop dat ik misschien daarna in de Kever kan rijden... Eend moet ik nog ff vragen; maar desnoods wacht ik tot waggel/citromobile, ik heb geen haast!

grietje
Beginner
Beginner

Bericht door grietje » za 24 nov, 2007 19:08

Even een leuke update over mijn AXje:
Afbeelding
Afbeelding

Mijn vriend heeft vandaag een Porsche 924 gekocht en ik heb er uiteraard ook ff rondje ingereden, waaaaaaauw, men, wat rijd dat heerlijk :oops:

En toen we ff gingen tanken langs provinciale weg naar Loosdrecht toe, kwam er een fantasische eend langs!
Echt een WOW eend, ik hoopte dat miss een van jullie hem zou kennen. Het was een donkere, met open spatborden achter, ratlook beetje, verlaagd, velgen zag ik zo snel niet duidelijk, zwarte uitlaat. Echt BRUUT ding :P

En nog geen 5 autos daarachter, een ontzettend lief kevertje ;)

Plaats reactie