charleston stickerbestandje???
charleston stickerbestandje???
wie kan mij helpen aan een dxf-/dwg-bestand (of enig ander bestand wat een drukker aan kan) waarop de belijning van de charleston staat?
of weet iemand waar ik zoiets eventueel kan downloaden???
Ik vind de stickers die je kan kopen aan de prijzige kant namelijk.
groets pt
of weet iemand waar ik zoiets eventueel kan downloaden???
Ik vind de stickers die je kan kopen aan de prijzige kant namelijk.
groets pt
charleston '83 grijs/grijs
-
- Regelmatige poster
Even zoeken en: voila in EPS. Het zijn alleen de lijnen (in verschillende verhoudingen) en de onderste delen worden blijkbaar gespoten.
Zou je hier iets mee kunnen?
Zou je hier iets mee kunnen?
2CV6 club '86, BMW R1150GS '02
Dank je landloper!
Het is nog niet wat ik zoek, ik denk aan een bestandje dat ik naar een drukker kan sturen
die in 2 of 3 kleuren een sticker afdrukt. dus geen losse onderdelen per boog/kleur.
Ik ga wel kijken of ik het eps-bestandje kan gebruiken om iets voor elkaar te bakken in een teken-programma.
zal nog wel wat tijd overheen gaan maar als er wat bruikbaars uitkomt laat ik het weten.
Bedankt voor je snelle reactie trouwens, had zelf ook al gezocht, maar nooit iets gevonden.
groets pt
Het is nog niet wat ik zoek, ik denk aan een bestandje dat ik naar een drukker kan sturen
die in 2 of 3 kleuren een sticker afdrukt. dus geen losse onderdelen per boog/kleur.
Ik ga wel kijken of ik het eps-bestandje kan gebruiken om iets voor elkaar te bakken in een teken-programma.
zal nog wel wat tijd overheen gaan maar als er wat bruikbaars uitkomt laat ik het weten.
Bedankt voor je snelle reactie trouwens, had zelf ook al gezocht, maar nooit iets gevonden.
groets pt
charleston '83 grijs/grijs
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Voor iedereen die interesse heeft, hier een link naar een AutoCad bestand van een Eend.
De schaal klopt niet, maar voor de tekenaars onder ons moet dat geen probleem zijn
http://stud.hro.nl/0775869/links_bestan ... leston.dwg
De schaal klopt niet, maar voor de tekenaars onder ons moet dat geen probleem zijn
http://stud.hro.nl/0775869/links_bestan ... leston.dwg
Charleston 1985, binnenkort geschorst voor complete restauratie