De AK van inmijneendje ligt toch uit elkaar dus dat is een eend om wat te meten en in te bouwen voor Gerdy

Als het dan werkt schaf ik me te zijner tijd ook weer een eend aan

Wat is redelijk ? En wie ken je ? Ken je mensen die de beschikking hebben over hoogwaardige (lees: peperdure) machines zoals CNC freesbanken en die ook goed kunenen ontwerpen dan kost het je flink minder dan wanneer alles officieel moet. Want ik denk dat je een bestaande automaatbak aan moet passen + een automaatpookknop in je interieur moet drukken.Jeroen-citroen schreef:Bij deze open ik hier een nieuw topic naar aanleiding van een aantal reacties in dit topic
De vragen zijn vrij simpel maar de antwoorden niet helaas.
Is het mogenlijk om binnen een redelijk budget een automaat in een eend te bouwen ??
Volgens mij wel. Iemand heeft het mij ook voorgesteld. Waarschijnlijk moet je dan de remcylinder van een auto met rembekrachtiging nemen en die inbouwen en aansluiten op het vacuum van je motorIs het mogenlijk om in een eend een rembekrachtiger te bouwen ??
Alles kan. Maar dit lijkt mij heel erg moeilijk. Ik zou zo 1 2 3 ook niet weten hoe het zou kunnen.Is het mogenlijk om in een eend stuurbekrachtiging te bouwen ??
Heb je het in principe over de zwaluw sturen ??Michiel van Ginkel schreef:wat betreft dat stuur, dyane en 2cv stuur zijn hetzelfde qua bevestiging. je moet dus kijken voor een stuur van vóór 1975, herkenbaar aan het feit dat het van bakeliet is gemaakt (of groot bruin en eenspakig -maar erg schaars)
die bakelieten sturen zijn over het algemeen nog wel te vinden. (in wit, zwart, blauw en bruin)
Yep is wel passend te krijgen. Wij hadden het zo in de mehari.Jeroen-citroen schreef:Heb je het in principe over de zwaluw sturen ??Michiel van Ginkel schreef:wat betreft dat stuur, dyane en 2cv stuur zijn hetzelfde qua bevestiging. je moet dus kijken voor een stuur van vóór 1975, herkenbaar aan het feit dat het van bakeliet is gemaakt (of groot bruin en eenspakig -maar erg schaars)
die bakelieten sturen zijn over het algemeen nog wel te vinden. (in wit, zwart, blauw en bruin)
Trouwens jij zegt nu een éénspakig stuur . Past een ami (DS uiterlijk) stuur dan ook en weet iemand welke diameter die hadden ?
Edit : ik bedoel zo'n stuur als op de foto
Kan ik me iets bij voortstellen.Gerard Maas schreef:De verbouwde auto zal altijd aan de RDW normen moeten voldoen.deze
zijn dus niet anders als voor normale auto's