Na dat ik een tijdje honderd heb gereeden stopt de eend
-
- Heavy user
ik zou denk ook, als eerder aangeraden, eens kijken of er benzine in je carb zit als ie er mee uitscheid. dus gelijk aan de kant en het deksel eraf. wel even het niveau meten en vergelijken met het niveau wat het normaal moet zijn. misschien blijft de vlotter hangen??? je hebt ook getest of de vlotternaald zn werk goed doet? en dan moet ie het goed doen alleen door het gewicht van de vlotter en niet met je vingers helpen het nmaaldje dicht te drukken.
Ik heb ooit eens het verhaal gehoord van iemand waarbij de benzineleiding soms ergens klem kwam te zitten en zodoende afsloot. probleem was dat dit af en toe gebeurde en dus nooit als je ergens een ruimte had om je auto te inspecteren.
succes en ik denk nog even na over andere opties
Ik heb ooit eens het verhaal gehoord van iemand waarbij de benzineleiding soms ergens klem kwam te zitten en zodoende afsloot. probleem was dat dit af en toe gebeurde en dus nooit als je ergens een ruimte had om je auto te inspecteren.
succes en ik denk nog even na over andere opties
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
Ik heb een vergelijkend probleem met mijn eend. Na een tijdje honderd te hebben gereden blijft hij net wel net niet aan. En het rode lampje op het dasboard gaat dan steeds aan en uit. Met wat gas geven kan ik hem aan de praat houden.
nieuwe bougies contactpunten, nieuwe uitlaatklemmen etc.
Wat kan dit zijn?
nieuwe bougies contactpunten, nieuwe uitlaatklemmen etc.
Wat kan dit zijn?
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Veelvuldig poster
Deze sputtert indd wel de nodige olie als de slang tussen het luchtfilter is.
Bij deze actie gaat hij ook behoorlijk roken...dus olie bij verbrandig hmms je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Hopelijk de vulpijp want die is makkelijk te vervangen:):)
wordt vervolgt
Bij deze actie gaat hij ook behoorlijk roken...dus olie bij verbrandig hmms je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Hopelijk de vulpijp want die is makkelijk te vervangen:):)
wordt vervolgt
Citroén rolls better than a Rolls!