lowbudget restauratie
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Las Expert
- Contacteer:
tsja helaas van de hitte dat komt dat ik alles afgelast hebt ivm weer roest.
ik haal het er niet uit omdat het maar de onderkant is.
Het is wel mogelijk namelijk op de ''hobbel'' plaatselijk verhitten en daarna gelijk weer laten afkoelen met koud water.
dit gaat perfect maar pas op je kan het ook te veel doen dan heb je weer krimp en spanningen en ook dat veroozaakt weer deuken.
Het is wel mogelijk namelijk op de ''hobbel'' plaatselijk verhitten en daarna gelijk weer laten afkoelen met koud water.
dit gaat perfect maar pas op je kan het ook te veel doen dan heb je weer krimp en spanningen en ook dat veroozaakt weer deuken.
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
idd thomaaasach ja joh, chassis hoeft niet persé mooi, als je ziet hoe mijn gegalvaniseerde chassis krom is, kan er best met deur heur
Bovendien moet je ook kunnen zien dat ie lowbudget is natuurlijk
kosten tot zo ver
staal: 25,-
antiroestmiddel: +- 50
pakkinigen keerings motorischi: 50,-
flexschijven, lasbenodigtheden,- 80,-
overige:35,-
dit had ik op dit moment nog dus er komt nog meer bij!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
tsja het tikt ook al weer aan en dat te bedenken dat we nog een acadiane op het oog hebben
Het is winter in friesland, de heele week al dus erg koud in de garage. ik kon me erg goed op kleden nog maar vandaag het is erg koud ik kan het maar niet warm krijgen dus het werk vandaag eerst maar even gestaakt.brrrr
Het is winter in friesland, de heele week al dus erg koud in de garage. ik kon me erg goed op kleden nog maar vandaag het is erg koud ik kan het maar niet warm krijgen dus het werk vandaag eerst maar even gestaakt.brrrr
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
op z'n mooist ben ik zeker met je eens gelukkig hebben friesen de berenburg uitgevondenGeplaatst: Za 22 Dec, 2007 23:39 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja t is idd baggerkoud maar zo is het friese landschap wel ff op zn mooist dus hea!!!
En nog een acadiane.... sjongejonge man.... denk om jezelf
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
vandaag de heele dag met het chassis bezig geweest en hoop hem morgen te behandelen.
omdat ik binnenkort ook met de koets ezig ga en dan de aca op ga bouwen word het weer een gewoone beige acadyane.
sommige vinden het mooi de ander vind het niks.
ik hang er een beetje tussen.
ik zit te twijfelen om er wat aan te gaan veranderen meschien een beetje verlagen aparte kleur op de wielen maar niet de heele auto te verbouwen enz enz ik zou dan eerst graag eerst een ''photoshop willen''.
geen idee hoe dat moet is er iemand die het erg leuk vind omdat te doen en meschien maak hem dan zo!!
ik zou dit erg op prijs stellen
omdat ik binnenkort ook met de koets ezig ga en dan de aca op ga bouwen word het weer een gewoone beige acadyane.
sommige vinden het mooi de ander vind het niks.
ik hang er een beetje tussen.
ik zit te twijfelen om er wat aan te gaan veranderen meschien een beetje verlagen aparte kleur op de wielen maar niet de heele auto te verbouwen enz enz ik zou dan eerst graag eerst een ''photoshop willen''.
geen idee hoe dat moet is er iemand die het erg leuk vind omdat te doen en meschien maak hem dan zo!!
ik zou dit erg op prijs stellen
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
Hoi Siemen,
Ik ga het niet voor je doen... sorry, maar hier kun je meer informatie vinden. http://s12.photobucket.com/albums/a219/ ... /tutorial/ & http://snail.s4.bizhat.com/viewtopic.ph ... orum=snail
Succes en fijne dagen!, Bart
Ik ga het niet voor je doen... sorry, maar hier kun je meer informatie vinden. http://s12.photobucket.com/albums/a219/ ... /tutorial/ & http://snail.s4.bizhat.com/viewtopic.ph ... orum=snail
Succes en fijne dagen!, Bart
-
- Heavy user
tegen de deuken helpt t nix, maar als het bij elke hobbel/bocht geluid geeft, heb ik heb wel eens gehoord dat het helpt door met een hamer een flinke mep te geven. dit probleem heb je ook wel eens bij een niet gebobbeld chassis (meestal bovenplaat thv voetenbak)siemen schreef:tsja helaas van de hitte dat komt dat ik alles afgelast hebt ivm weer roest.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
aah dan werk je niet hard genoeg door! ik had het laatst zelfs zo warm dat ik de deur heb open gezet hahasiemen schreef:tsja het tikt ook al weer aan en dat te bedenken dat we nog een acadiane op het oog hebben
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.