Gaten in de veerpotten

Hoe pak je nou zo'n reparatie van je voorruitstijl aan? Of van je dorpel, of van je driehoekje of nog weer ergens anders van.
Plaats reactie
marc2cv
Beginner
Beginner

Gaten in de veerpotten

Bericht door marc2cv » ma 19 mar, 2007 21:18

Hallo, Ik heb gaten in de veerpotten door roestwering. Ik wil deze reapareren door plaatwerk eroverheen te lassen van de buitenkant.
Is dit effectief?

JUMMER
Beginner
Beginner

Bericht door JUMMER » ma 19 mar, 2007 21:25

Ik zou het niet doen! Ik heb namelijk recent een veerpot vervangen waar ze ook aan hebben gelast. De "slakken"" aan de binnenkant van de veerpot schuren dan langs het binnenwerk en je hebt dan kans (zoals ik) dat ze meer schade aanrichten dan wanneer je zo door blijft rijden.

Evan
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Evan » ma 19 mar, 2007 21:32

kunt het ook laten hardsolderen, dan heb je daar nauwelijks tot geen las van.
Ami 8 break

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » ma 19 mar, 2007 21:34

Er overheen is NOOIT goed ! Dan heb je dubbel plaatwerk waar vocht tussen kan komen waardoor het nog meer roest.
Afblijven.

Erikjan
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Re: Gaten in de veerpotten

Bericht door Erikjan » wo 18 apr, 2007 13:31

marc2cv schreef:Hallo, Ik heb gaten in de veerpotten door roestwering. Ik wil deze reapareren door plaatwerk eroverheen te lassen van de buitenkant.
Is dit effectief?
Al wat aan gedaan?

Ik zou niet lassen heb een poosje terug 3 gaatjes (niet door roest) dicht gelast, had de veerpotten open en aan de binnen kant kwam er een uitsteksel waar ik had gelast. Deze heb ik weer weg geslepen, maar dat gaat niet als je de veerpot deksels er niet af haalt. Ik ben bang dat je je schotels sloopt als je gaat lassen.

marc2cv
Beginner
Beginner

Re: Gaten in de veerpotten

Bericht door marc2cv » za 29 dec, 2007 14:08

marc2cv schreef:Hallo, Ik heb gaten in de veerpotten door roestwering. Ik wil deze reapareren door plaatwerk eroverheen te lassen van de buitenkant.
Is dit effectief?
k heb toch maar alles gereviseerd bedankt voor de ondersteuning

I

Plaats reactie