help!!!!
help!!!!
hallo, ik begin maar bij het begin:
ik rijd mijn dyaantje al sinds ik mijn rjbewijs heb, 8 jaar.
ik wil haar niet kwijt maar het volgende is aan de hand:
ze zegt: takketakketakketakketak. heel hard.
maar niet altijd, soms.
als ik het gas loslaat, verdwijnt het weer.
mijn vader heeft mijn fusees vervangen in de hoop dat die op misterieuze wijze soms wel en soms niet takken. ook de ANWB gooide het op de fusees, al kon ook hij niet verklaren waarom het geluid er niet altijd was.
maar nee, op het eind van de proefrit begon het weer... takketakke, nou ja dat dus.
bovendien is mijn vader er achter gekomen dat mijn chassis is geknakt.
kan ik mijn eerste liefde nog te redden?
kent iemand dit rare geluid en belangrijker: weet iemand wat ik eraan kan doen?
ik hoop het...
groetjes fenna
ik rijd mijn dyaantje al sinds ik mijn rjbewijs heb, 8 jaar.
ik wil haar niet kwijt maar het volgende is aan de hand:
ze zegt: takketakketakketakketak. heel hard.
maar niet altijd, soms.
als ik het gas loslaat, verdwijnt het weer.
mijn vader heeft mijn fusees vervangen in de hoop dat die op misterieuze wijze soms wel en soms niet takken. ook de ANWB gooide het op de fusees, al kon ook hij niet verklaren waarom het geluid er niet altijd was.
maar nee, op het eind van de proefrit begon het weer... takketakke, nou ja dat dus.
bovendien is mijn vader er achter gekomen dat mijn chassis is geknakt.
kan ik mijn eerste liefde nog te redden?
kent iemand dit rare geluid en belangrijker: weet iemand wat ik eraan kan doen?
ik hoop het...
groetjes fenna
help!
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 205
- Lid geworden op: wo 28 jul, 2004 14:11
- Locatie: 's-Hertogenbosch
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: za 18 feb, 2006 21:59
- Locatie: Zandvoort
Inderdaad. Niet rijden met geknakt chassis.
Niet doen.
Been there, done that. had the steering wheel in my hand to proof it!
Niet doen.
Been there, done that. had the steering wheel in my hand to proof it!
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Even voor de duidelijkheid. Bij een doorgezakt chassis komt er een spanning te staan op de stuurstang. Om deze reden stuurt een eend met een doorgezakt chassis ook zwaar. In het ergste geval wordt de spanning zo hoog dat de stuurinrichting breekt en je dus stuurloos bent. Levensgevaarlijk dus.
Bij een doorgezakt chassis is de enigste veilige remedie vervangen!!!
Bij een doorgezakt chassis is de enigste veilige remedie vervangen!!!
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Las Expert
- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
jep
of hij zakt helemaal door.
auto onbestuurbaar.
een mooie eike boom komt steeds dichterbij.
je kunt de ribbels van het boom schors tellen.
BOEM!
nieuw chassis, motor. bak, as, schutbord.dashboard, raam, dak, vooruitframe, en een paar weken je zelf aan een triangel ophijsen om op het knopje drukken om wat eten , gips eraf, revalideren , en de rest kan je zelf wel bedenken hoop ik.
of hij zakt helemaal door.
auto onbestuurbaar.
een mooie eike boom komt steeds dichterbij.
je kunt de ribbels van het boom schors tellen.
BOEM!
nieuw chassis, motor. bak, as, schutbord.dashboard, raam, dak, vooruitframe, en een paar weken je zelf aan een triangel ophijsen om op het knopje drukken om wat eten , gips eraf, revalideren , en de rest kan je zelf wel bedenken hoop ik.
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970