foto's uit de oude doos
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
Aan de grille te zien ga ik voor een Prefect (vertikale strepen, anglia had horizontale) en ja, kranten waren vroeger erg populair bij beunhazen om de gaten op te vullen!Jeroen-citroen schreef:Die ervoor staat vind ik ook leuk. Dat is een Ford Anglia (als het een 4 deurs is Prefect ). We hebben er toen ook één gesloopt voor onderdelen. Je verbaast je erover hoeveel kranten er in die sloper verstopt waren
![]()
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
- Jeroen-citroen
- Moderator
@ Leo
Ik denk dat je idd gelijk hebt. Het is een Prefect kijk ook maar naar de luxe koplamp"ringen"
Op deze foto de Anglia

Leuk detail van dat wagentje was een rolgordijntje voor de radiateur wat je omhoog kon doen om de motor sneller warm te krijgen. Verder alles ook rete simpel. Kantelbare voorstoelen zonder vergrendeling bijvoorbeeld, 3 versnellingsbak. Gewoon wat je nodig had en meer ook niet.
@ Sam
die AZL ziet er ook erg mooi uit.
Ik kan me niet herinneren er ooit één in het echt gezien te hebben.
Ik denk dat je idd gelijk hebt. Het is een Prefect kijk ook maar naar de luxe koplamp"ringen"
Op deze foto de Anglia

Leuk detail van dat wagentje was een rolgordijntje voor de radiateur wat je omhoog kon doen om de motor sneller warm te krijgen. Verder alles ook rete simpel. Kantelbare voorstoelen zonder vergrendeling bijvoorbeeld, 3 versnellingsbak. Gewoon wat je nodig had en meer ook niet.
@ Sam
die AZL ziet er ook erg mooi uit.
Ik kan me niet herinneren er ooit één in het echt gezien te hebben.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet