help!!!!
wauw, ik voel me echt enorm welkom en geholpen. thanks.
het chassis ga ik echt wel vervangen hoor, maar jullie maar geen zorgen.
ik heb geen zin in een motorblok op schoot met uitzicht op een eikenboom.
maar ik vroeg me vooral af of ik de kosten voor een chassis moet maken, als ik niet weet wat het andere euvel is.
de draagarmen zijn vervangen, de velgen gecheckt en de fusees splinter nieuw..
groetjes fenna
het chassis ga ik echt wel vervangen hoor, maar jullie maar geen zorgen.
ik heb geen zin in een motorblok op schoot met uitzicht op een eikenboom.
maar ik vroeg me vooral af of ik de kosten voor een chassis moet maken, als ik niet weet wat het andere euvel is.
groetjes fenna
help!
-
- Veelvuldig poster
nieuw chassis kost je tussen de 700 en 800 euro en dan moet het nog vervangen worden. laten doen is niet gratis natuurlijk.fenna schreef:maar ik vroeg me vooral af of ik de kosten voor een chassis moet maken, als ik niet weet wat het andere euvel is.
groetjes fenna
optie is je huidige gebakje verkopen en een andere kopen. ben je altijd meer geld kwijt en is het maar afwachten wat je krijgt.
ik denk dat ik zelf voor het vervangen van het chassis zou kiezen, zeker als ik 'm al 7 jaar had. en met het vervangen van het chassis wordt alles overgebouwd, kan meteen elk onderdeel de nodige aandacht krijgen.
succes in ieder geval.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Heavy user
heb je die dyane bij de DVN gezien op de citromobile??? die heeft tegen een boom gezeten en ik heb de bestuurder nadien nog gesproken hoor. tis een beetje mazzel hebbenRobbert. schreef:alsnog optimistisch... een aanrijding met een boom overleef je niet in een eend (tenzij je stapvoets rijdt)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Boudewijn Rikmenspoel in Beesd? Onder Utrecht langs de A2,fenna schreef:ik krijg ze niet weg, kan alleen editten..
naja,
weet iemand misschien een betaalbaar adresje om het te laten doen? ik heb nu ad van der horst voor 2000 euro, au.
maar wel met leeneend.
Chateau Deux Cheveau. Maar misschien scheelt het niet veel met Ad. Je kan eens informeren.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985