spatbord
spatbord
Beste,
Hebben net een Dyane 6 in goede staat (motor, chassis) aangekocht, maar het autootje heeft wel hier en daar wat lakschade. Het linker spatbord heeft wat schrammen en deuken en zouden we graag vervangen. Waar kunnen we hiervoor terecht en enig idee wat het gaat kosten ?
Alvast bedankt,
Groetjes,
Marie.
Hebben net een Dyane 6 in goede staat (motor, chassis) aangekocht, maar het autootje heeft wel hier en daar wat lakschade. Het linker spatbord heeft wat schrammen en deuken en zouden we graag vervangen. Waar kunnen we hiervoor terecht en enig idee wat het gaat kosten ?
Alvast bedankt,
Groetjes,
Marie.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
als er al originele spatborden voor de Dyane waren.2cvfreak schreef:duckservice levert orgineele spatborden (nieuw) voor: € 179,50 (moeten nog gespoten worden)
imitatie spat borden nooit aan beginen!!!!
2cvfreak
Dat is polyester spul wat ze leveren, en past inderdaad voor geen meter.
Beter is te zoeken naar een goede tweedehands en deze te laten spuiten.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
TIP:2cvfreak schreef:duckservice levert orgineele spatborden (nieuw) voor: € 179,50 (moeten nog gespoten worden)
imitatie spat borden nooit aan beginen!!!!
2cvfreak
Ik heb zojuist een origineel nieuwe gekocht, hadden ze nog in het magazijn van een Citroën dealer (Le Velo in Den Haag) liggen ... dus het afstruinen van dergelijke bedrijven kan ook wel eens gunstig zijn!
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Ik heb het van de week even nagevraagd, hij heeft ze nog wel liggen en ze kostten ( een knappe0 50 euries ( yep iets duurder dan ik dacht) je kan hem bellen op 0527-250077 ( nee het is geen familie van me!)
hij gaat ook naar Citromobile dus eventueel kan hij het daarnaar toe voor je meenemen.
Maar gewoon iets uitdeuken en bij spuiten met de kwast kan ook prima ( of het moet te erg zijn...)
hij gaat ook naar Citromobile dus eventueel kan hij het daarnaar toe voor je meenemen.
Maar gewoon iets uitdeuken en bij spuiten met de kwast kan ook prima ( of het moet te erg zijn...)
met eendige groeten,