Al zal zo'n airbox beter zijn.

Een origineel filterhuis dempt denk ik wel meer geluid gezien het minimaal 2 lagen kunsstof heeft.
Hallo Ramon, wie ben jij om voor mij te antwoorden???nee die van bcc jongens is de beste echt op rollerbank kwam die er als beste uit ongelooflijk goede flow
in combinatie met dicht luchtfilter
natuurlijk wel mengsel meten anders heb je er nog geen drol aan
Ja, ik had eerst een staandaardluchtfliterhuis met normaal sponsje erin en een zelfgemaakte "powertube" die mijnsinziens net zo goed was als een van Burton Car Company, die setup liep prima. Toen verder gaan experimenteren met een K&N direct op de carburateur en de behuizing eromheen zoals getoont. Die setup loopt bij mij absoluut beter als die met een origineel luchtfilterhuis.Zelf bouwen ook een optie idd,werkt t goed?
Schijnbaar ben jij ook op een rollerbanktestdag geweest toen er ook enkele BCC pijpen aanwezig waren.Bartje schreef:Hallo Ramon, wie ben jij om voor mij te antwoorden???nee die van bcc jongens is de beste echt op rollerbank kwam die er als beste uit ongelooflijk goede flow
in combinatie met dicht luchtfilter
natuurlijk wel mengsel meten anders heb je er nog geen drol aan
Schijnbaar ben jij ook op een rollerbanktestdag geweest toen er ook enkele BCC pijpen aanwezig waren.