collectie 2cv
-
- Heavy user
-
- Heavy user
sorry, maar trek het je niet zo aan! ik bedoel het iig niet om af te zeiken. maar sommgen (incluis ik) melden alleen dat het bij elkaar een behoorlijke klap geld is. en het is (vind ik) best grappig om dingen weer in andere dingen uit te drukken. (net zoals dat je vroeger vast dingen uitdrukte in hoeveel biertjes het in de kroeg was (of ben ik nu heel raarDaffy schreef:Ik merk het alweer!
Het is zo vreselijk makkelijk om iets af te zeiken ,
Daffy

ik heb dat geld iig niet en ik zou blij zijn als ik heel af en toe eens een modelletje koop.
mag ik best zeggen toch?
ik heb niet heel veel kunnen bespeuren wat echt op afzeiken lijkt. ieder zn mening en die mogen toch best gepost worden? ik vind de reacties best kunnen.
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Als we dan toch kritisch zijn; de neus van de eend loopt te flauw af, het deel met de grill en de voorkant van de voorspatborden is niet haaks genoeg tov de wagen. Dat komt vaker voor en er zijn wagens bij die achter de achterdeuren (spatbord+C-stijl) veeels te lang zijn, Begin jaren 90 had Norev daar ook erg veel last van en die modelllen waren toen circa F 40,00.
Maar voor € 10,00, prima.
Maar voor € 10,00, prima.

-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Misschien een stomme vraag maar hoe komen jullie aan die 110 delen, op de site van de collectie is te vinden dat er 50 delen zijn en dat ze per twee worden verstuurd, onderstaande tekst komt van hun site
Uw abonnement gaat in met het meest recent uitgegeven even magazine. U ontvangt de Collectie 2CV Citroën per 2 delen. De serie is gepland voor 50 delen.
Uw abonnement gaat in met het meest recent uitgegeven even magazine. U ontvangt de Collectie 2CV Citroën per 2 delen. De serie is gepland voor 50 delen.
Even geen 2cv
-
- Veelvuldig poster
ja heb er ook een maar detail laat iets te wensen over het gaat om een charlston met maar 1 streep op de zijkant en hij heeft ook geen verchroomde koplampenen de motor kap loopt niet recht af (bij de gril) mar een beetje schuin naar voren
2cv fre@k
2cv fre@k
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
-
- Veelvuldig poster
Dit is de eerste (gelimiteerde serie) charleston http://aebergon.club.fr/Citroen/page_Ci ... leston.htm
-
- Moderator