2cv opknappen

Hoe pak je nou zo'n reparatie van je voorruitstijl aan? Of van je dorpel, of van je driehoekje of nog weer ergens anders van.
Plaats reactie
seels
Eenmalige poster

2cv opknappen

Bericht door seels » wo 23 jan, 2008 16:28

Hey.

Ik ben kevin seels (een nieuweling) en volg carrosserie te hoogstraten (vito ). Nu ben ik als eindwerk samen met een andere leerling een 2pktje aan het opknappen er was veel roest aan maar dat hebben we opgelapt. nu waren we aan de plaat waar de lichten en het nummerbord aan het plamuren en kwamen we erbij uit dat de bovenste plaat (deplaat waar het nummerbord aan bevestigd is) helemaal rot was dus deze is helemaal verwijderd. Om nu goed te zijn zouden we heel de achterkant moeten verwijderen maar kunnen we zoon achterkant ergen sopnieuw kopen weten jullie enkele adresjes of iets dergelijke liefst dicht tegen belgie.
Als jullie het willen wil ik wel een verslagje bijhouden van de werken en hier regelmatig posten je zegt het maar.

AZL57
Addicted user
Addicted user

Bericht door AZL57 » wo 23 jan, 2008 16:35

Die kun je nieuw krijgen of je zaagt hem uit een sloopwagen. Moet geen probleem zijn.
diverse Citroens, wat anders.

landloper
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door landloper » wo 23 jan, 2008 16:36

Zo'n achterdeel kan je nieuw kopen (wel duur). Ook zijn er reparatiestukken. Kijk bijvoorbeeld op www.burtoncar.com

Verder zijn we hier gek op plaatjes dus een verslag met foto's is leuk.
2CV6 club '86, BMW R1150GS '02

robin2cv
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door robin2cv » wo 23 jan, 2008 17:43

uit een slooper of bij diverse leveranciers
http://www.cqsbelgium.be/index_nl.jsp

Is wel iemand dat jullie kan verder helpen.

die van burtoncar hebben in neerpelt ook een mannetje zitten bel daar ook maar eens mee gewoon op site van burtoncar (of duckhunt.nl) en dan naar representative en zien bij neerpelt.
fe2pk doet dit ook in deurne maar zij vragen soms meer als wat ze in nederland aanrekenen en die neerpelt niet.

greets robin

siemen
Las Expert
Las Expert
Contacteer:

Bericht door siemen » za 22 mar, 2008 12:06

Hey.

Ik ben kevin seels (een nieuweling) en volg carrosserie te hoogstraten (vito ). Nu ben ik als eindwerk samen met een andere leerling een 2pktje aan het opknappen er was veel roest aan maar dat hebben we opgelapt. nu waren we aan de plaat waar de lichten en het nummerbord aan het plamuren en kwamen we erbij uit dat de bovenste plaat (deplaat waar het nummerbord aan bevestigd is) helemaal rot was dus deze is helemaal verwijderd. Om nu goed te zijn zouden we heel de achterkant moeten verwijderen maar kunnen we zoon achterkant ergen sopnieuw kopen weten jullie enkele adresjes of iets dergelijke liefst dicht tegen belgie.
Als jullie het willen wil ik wel een verslagje bijhouden van de werken en hier regelmatig posten je zegt het maar.
kom maar op met het verslag!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970

David
Heavy user
Heavy user

Bericht door David » vr 28 mar, 2008 21:49

Hoi Kevin,

Gewoon uit een sloper halen, wellicht kom je nog wel meer tegen wat je kunt gebruiken.

In ieder geval succes!

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » za 29 mar, 2008 21:22

Kevin, de paasvakantie is voorbij, kom maar op met die foto's! ;)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

David
Heavy user
Heavy user

Bericht door David » vr 4 apr, 2008 08:26

Kevin,

Loopt het project nog?

Het is angstwekkend stil...

Plaats reactie