Het grote spatlappen/slijklappen topic
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1460
- Lid geworden op: do 13 mar, 2003 16:13
- Locatie: Citroville
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 609
- Lid geworden op: zo 8 jan, 2006 23:32
- Locatie: België
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1460
- Lid geworden op: do 13 mar, 2003 16:13
- Locatie: Citroville
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1460
- Lid geworden op: do 13 mar, 2003 16:13
- Locatie: Citroville
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 609
- Lid geworden op: zo 8 jan, 2006 23:32
- Locatie: België
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1460
- Lid geworden op: do 13 mar, 2003 16:13
- Locatie: Citroville
- Contacteer:
Wat ik leuk vind is dat de eenden eind jaren vijftig (en natuurlijk ook de andere auto's) een kenteken hebben dat begint met A. Als je nu een oldtimer laat keuren bij de RDW krijg je ook een blauwe plaat dat begint met A.
Dus ik al heel wat commentaar gehad van 70 + ers die hun eerste auto (eend dus) herkennen in mijn AZU '58 en ook denken dat het een origineel Hollandse is.
Dat begrijpen ze eigenlijk niet, want die van hun roestte altijd verschrikkelijk. Ik heb al heel wat spontane tips gehad hoe met ijzerdraad, staalbuis, plankjes en kranten je de levensduur kan verlengen.
Dus ik al heel wat commentaar gehad van 70 + ers die hun eerste auto (eend dus) herkennen in mijn AZU '58 en ook denken dat het een origineel Hollandse is.
Dat begrijpen ze eigenlijk niet, want die van hun roestte altijd verschrikkelijk. Ik heb al heel wat spontane tips gehad hoe met ijzerdraad, staalbuis, plankjes en kranten je de levensduur kan verlengen.
