Nieuwe Dyane
-
- Beginner
- Contacteer:
Woaaw, wat een vriendelijke ontvangst . Allemaal hartelijk dank voor de ontvangst met open armen
De Dyne maakt op dit moment meer kilometers dan de 'andere' auto, maar ZIJ zegt niet neen...
We gaan eerst zorgen dat er een radiotje in terecht komt. Iemand tips over wat we ongeveer moeten doen (of NIET doen ?)
De Dyne maakt op dit moment meer kilometers dan de 'andere' auto, maar ZIJ zegt niet neen...
We gaan eerst zorgen dat er een radiotje in terecht komt. Iemand tips over wat we ongeveer moeten doen (of NIET doen ?)
Tot ziens,
Jacky
Dyane 6 1974 waarmee we Touareg Trail 2010 reden en waarmee we Touareg Trail 2011 gaan rijden.
Dyane 6 1982
Jacky
Dyane 6 1974 waarmee we Touareg Trail 2010 reden en waarmee we Touareg Trail 2011 gaan rijden.
Dyane 6 1982
-
- Addicted user
- Contacteer:
Gewoon eentje nemen met los front en onder de legplank fabrieken. Als je dan het frontje er af haalt valt ie niet meer op. Verder zorg voor genoeg power, want in een eend heb je zekers genoeg power nodig om boven motor en wind geluid uit te komen. FF het forum afstruinen, we hebben hier een paar goeie geluidsmannen.
-
- Las Expert
- Contacteer:
tsja ik ben een beetje van meening dat je in een eend eigenlijk geen radio hoeft....
maar een radio is zo in gebouwt het vaakst zie je hem bij de pagagiers kant onder dashbord plank gebouwt
het mooist is dat je voor 2 speakers hebt en achter ook in de houden plank.
of zoals ik het heb in mijn bx is op mijn dashboard zitten 2 tweeters en in de deuren speukers van 180 per stuk en achter 285 watt boxen.
lekker pompe dat spul!
maar een radio is zo in gebouwt het vaakst zie je hem bij de pagagiers kant onder dashbord plank gebouwt
het mooist is dat je voor 2 speakers hebt en achter ook in de houden plank.
of zoals ik het heb in mijn bx is op mijn dashboard zitten 2 tweeters en in de deuren speukers van 180 per stuk en achter 285 watt boxen.
lekker pompe dat spul!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
Re: Nieuwe Dyane
Als ik dit zie begin ik een Dyane bijna weer mooi te vinden. Prachtig, en ook een mooie kleur.
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ook voor jouw chassis is het nog niet te laat he.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Nee beste Punky, ik heb een Ami 6 chassis.......zo een met een scheef achterruitje, nog mooier
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop