2cv pick-up
-
- Veelvuldig poster
hey allemaal, de foto's staan er nu dus op,
ff wat uitleg, chassis is gestraald, gescoupeerd (gespoten met hete zink) en 2 lagen gepoedercoat, assen gestraald en in 2k lak gespoten voor en achter stabistang (niet op de foto) nieuwe lagers e.t.c. verder de koets op t chassis en een bakje van karton gemaakt om de verhoudingen een beetje in orde te krijgen. 1e foto is de bak echt te lang andere foto's klopt het geheel beter. de bak wordt c.a. 1.55m lang en totale auto wordt c.a. 20 cm langer dan een Acadiane.
het bakje wordt van plaatstaal gemaakt en er komen aan de bovenkant 4 deksels op, zodat ik in de zijvakken ook nog wat kwijt kan. en de kleur, ja da's een goeie, ik denk dat ie crème wit wordt, klassiek en stijlvol, en past ook goed bij het zwarte interieur.
afgelopen weekend heb ik de knipperlichtgaten dichtgemaakt, koplampsteun versmald, spatborden gerepareerd en ben begonnen om nieuwe driehoekjes te maken met lamellen erin, zoals bij een ribbelkap. hier heb ik geen foto's van, die komen over een week of 2.
greetzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
ff wat uitleg, chassis is gestraald, gescoupeerd (gespoten met hete zink) en 2 lagen gepoedercoat, assen gestraald en in 2k lak gespoten voor en achter stabistang (niet op de foto) nieuwe lagers e.t.c. verder de koets op t chassis en een bakje van karton gemaakt om de verhoudingen een beetje in orde te krijgen. 1e foto is de bak echt te lang andere foto's klopt het geheel beter. de bak wordt c.a. 1.55m lang en totale auto wordt c.a. 20 cm langer dan een Acadiane.
het bakje wordt van plaatstaal gemaakt en er komen aan de bovenkant 4 deksels op, zodat ik in de zijvakken ook nog wat kwijt kan. en de kleur, ja da's een goeie, ik denk dat ie crème wit wordt, klassiek en stijlvol, en past ook goed bij het zwarte interieur.
afgelopen weekend heb ik de knipperlichtgaten dichtgemaakt, koplampsteun versmald, spatborden gerepareerd en ben begonnen om nieuwe driehoekjes te maken met lamellen erin, zoals bij een ribbelkap. hier heb ik geen foto's van, die komen over een week of 2.
greetzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- mooieendje
- Gebruiker
ik heb even een vraagje..ben nog steeds bezig met mijn pick-up eendje. De motor heb ik al horen lopen...god wat een geweldig geluid is dat toch. Alleen nu kreeg ik het advies van een garage om hem eerst bij hun te laten keuren..apk dus...zij zullen dan de punten geven die anders moeten...en dan wilt de eigenaar van de garage wel mee naar de RDW..die weet hoe het er aan toe gaat.
Ik denk, nou dat klinkt goed, alleen kreeg ik weer van andere te horen dat ik nu dubbelop bezig was..en keuring en RDW...kan iemand mij advies geven hierover..ik heb geen zin dubbel te betalen. HIj moet natuurlijk wel naar de RDW, omdat het een totaal andere auto is geworden..
Ik denk, nou dat klinkt goed, alleen kreeg ik weer van andere te horen dat ik nu dubbelop bezig was..en keuring en RDW...kan iemand mij advies geven hierover..ik heb geen zin dubbel te betalen. HIj moet natuurlijk wel naar de RDW, omdat het een totaal andere auto is geworden..
Voer eendjes, geen oorlog
-
- Veelvuldig poster
RDW keuring is neit automatisch ook een APK keuring (dit doen ze alleen als je er om vraagt en kost €40,--!!) dus een 'voorkeuring') is volgens mij zeker zinvol! (tenzij je zeker weet dat alles goed is......) maar dan moet je alsnog een APK keuring laten uitvoeren (bij de RDW of de garage)
greetzzzzzz
Rusty
greetzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- mooieendje
- Gebruiker
- mooieendje
- Gebruiker
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Klopt, ja wij hebben met de burton een maand of 2 zonder apk gereden om dat we in de veronderstelling waren dat die rdw keuring ook gelijk apk was :S . Bij de pickup speciaal aangegeven bij de rdw dat het ook apk moest hebben. Kost een hoop geld meer en de keuring is precies het zelfde alleen printen ze dan nog een extra papiertje uit. Dan voel je je wel opgelicht. Apk bij plaatselijke garage kost de helft en bij de rdw gaat het met de schouwing mee.
- mooieendje
- Gebruiker
- mooieendje
- Gebruiker
- mooieendje
- Gebruiker