Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dank - ik heb een nieuw topic aangemaakt:Yannick schreef:Ik heb in ierder geval nog eentje voor je Jesper!
Zuiger = piston
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?p=120242#120242
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Heavy user
JA! de eerste keer zat k s goed te kijken jonge! Ik denk wat staat daar nou? Slij-klap?CitroenAZU schreef:Nog een:
Slijklap=Spatlap
en om weer een beetje On Topic te gaan. Ik heb nog een ZXje naast de eenden. Die volgde de AX op.
http://62.95.94.132/gallery/album108?page=3
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
En dan alsnog best goedkoop?flashnr1 schreef:hij is van boven tot onder totaal gerestaureerd zelfs het cassis is gepoedercoat ook rood alles is rood van onder best gaaf hoorJeroen-citroen schreef:Het is anders wel een mooie bak (op de foto)
Ik ga ook dat soort auto's rijden ipv eend
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
En dan te bedenken dat je maar 6x hoeft te tanken op 100km rijden!Tim Rozendaal schreef:En dan alsnog best goedkoop?flashnr1 schreef:hij is van boven tot onder totaal gerestaureerd zelfs het cassis is gepoedercoat ook rood alles is rood van onder best gaaf hoorJeroen-citroen schreef:Het is anders wel een mooie bak (op de foto)
Ik ga ook dat soort auto's rijden ipv eend
Gelijk omruilen Tim! MAar inderdaad een brute wagen hoor!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Regelmatige poster
Daarom!
Ze rijden maar een op een emmer! Lekker hoor
Maar even serieus: zo'n wagen is hartstikke gaaf maar het onderhoud en gebruik er van is wel ietsiepietsie hoger. Helaas.
Een collega van me was heel erg trots op de Cadillac Deville van haar vriend, want daar kon het dak open, en kon je met z'n 4en in zitten! Nou als we het daarom doen volstaat mijn auto ook wel, en dies een stuk minder lomp en duur
Dit is zo'n Deville '69:
Ze rijden maar een op een emmer! Lekker hoor
Maar even serieus: zo'n wagen is hartstikke gaaf maar het onderhoud en gebruik er van is wel ietsiepietsie hoger. Helaas.
Een collega van me was heel erg trots op de Cadillac Deville van haar vriend, want daar kon het dak open, en kon je met z'n 4en in zitten! Nou als we het daarom doen volstaat mijn auto ook wel, en dies een stuk minder lomp en duur
Dit is zo'n Deville '69:
Groene 2cv6 Club 18 november '81
-
- Veelvuldig poster
kleine correctie, je kan met 4 man op de achterbank en met z'n 3'en voorin! ik had er 1 uit '67:Tim Rozendaal schreef:Een collega van me was heel erg trots op de Cadillac Deville van haar vriend, want daar kon het dak open, en kon je met z'n 4en in zitten!
die spitfire was toen ook van mij
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Regelmatige poster