ff voorstellen (Was: Leeftijd?)

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » za 29 mei, 2004 23:46

patje74 schreef:Hoewel ik al een tijdje ben aangemeld, zal ik me nu toch maar eens even voorstellen.
Ik ben Patrick, 30 jaar oud en bezit een 2CV6 uit "81. Ze is mintgroen en heet Charlotte. Ik heb haar gekocht om in te trouwen, we hadden altijd al het idee om in een 2CV te trouwen, dus hebben we er uiteindelijk maar een voor aangeschaft.
En, is het trouwen er in gelukt?
Hanzzl69

Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985

patje74
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door patje74 » zo 30 mei, 2004 00:13

Hanzzl schreef:
patje74 schreef:Hoewel ik al een tijdje ben aangemeld, zal ik me nu toch maar eens even voorstellen.
Ik ben Patrick, 30 jaar oud en bezit een 2CV6 uit "81. Ze is mintgroen en heet Charlotte. Ik heb haar gekocht om in te trouwen, we hadden altijd al het idee om in een 2CV te trouwen, dus hebben we er uiteindelijk maar een voor aangeschaft.
En, is het trouwen er in gelukt?
Maar natuurlijk! Ondertussen zijn we 4 jaar verder en hebben we een zoon van 2,5 jaar, die overigens gek van eenden is. Je moet niet denken dat er een ongezien aan zijn neus voorbij trekt! Het is dan altijd "Pappa!!! Kijk!! Een eendauto!!!". Van wie heeft hij dat toch.... :D

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » zo 30 mei, 2004 13:29

Gezonde knul :D
Afblijven.

Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner

Bericht door Gerard2cv » ma 31 mei, 2004 10:01

Heel hartelijk welkom Patrick.Ik hoop dat je veel plezier van je eend en je gezin mag heb-
ben.Maar mocht je problemen met je eend hebben,daar zit ik op te wachten.niet voor
jouw maar om te helpen.Dus mochten er problemen zijn,schroom niet,ik zit ervoor.
want mijn laatste eend was een 59 er in de jaren 60.maar tot het laatst aan gesleutelt.

Kwáák
Beginner
Beginner
Contacteer:

Kwáák a.k.a. Michel

Bericht door Kwáák » ma 31 mei, 2004 12:27

Ook al een tijd geleden aangemeld alhier. Ben 40 jaar, en heb 'last' van postpuberale gedragsstoornissen ipv 'n midlife crisis. ;o)

Twee jaar geleden na een herseninfarct de Kwáák gekocht, volledig laten restaureviseren tijdens m'n herstel en inmiddels sparend voor een professionele overspuitactie. (meer info zie KwáákAca website) Inmiddels al heel wat afgelayerd in Photoshop om de diverse opties te vergelijken, maar ik kom er niet uit... Onderstaande kleurstelling staat vooralsnog op plaats 1.

Afbeelding

Meetingbezoek; helaas geen. Ik kan niet goed meer overweg met drukte en ben (nog) niet in staat langdurig erg grote afstanden te rijden. Maar dat komt tzt wel weer.

Waarom een 2CV?¿
Komt 't dichtst bij motorrijden (dat gaat niet meer) en tegen dit geniet- & drempel- & bochtengedrag kan geen enkele moderne auto op!

Grtszzz, Michel
Laatst gewijzigd door Kwáák op ma 31 mei, 2004 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
'zonder haast & met ruim de tijd kom je overal'

Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner

Bericht door Gerard2cv » ma 31 mei, 2004 14:08

Hallo Kwaak,ik neem aan dat je dan de hele Acadiane geel wil laten spuiten net als de
wegenwacht.

vlugge frits
Beginner
Beginner

aangenaam kennis maken

Bericht door vlugge frits » ma 31 mei, 2004 14:52

Leuk om even kennis te maken.

Ik ben van 1969 en mijn eend van 1983. Ik heb hem nog maar net 2 weken en ben reuzetrots en blij met mijn nieuwe hobby. Mijn eerste auto was een eend, maar deze is snel vergaan. Nu circa 15 jaar later is het er toch weer van gekomen.

Ik kom uit de gezondheidszorg en heb eigenlijk vooral verstand van mensen. Auto's als hobby zijn voor mij nieuw. Ik wil me graag verdiepen in alle aspecten, maar het plaatwerk is eerst aan de beurt.

Ik ben nog geen lid van de club, maar denk erover me aan te melden bij de 2cv4 en 6 club. Het lijkt me leuk om af en toe eens een tochtje te rijden met andere liefhebbers en vooral veel te leren van anderen. Volgens mij organiseert deze club ook cursussen voor beginners, lijkt me leuk.

Ik woon in Twente en volgens mij is hier niet iets in de buurt, wat beter zou passen. Als iemand wat weet hoor ik het graag.

Frits

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Re: aangenaam kennis maken

Bericht door Punky » ma 31 mei, 2004 16:42

vlugge frits schreef:Ik kom uit de gezondheidszorg en heb eigenlijk vooral verstand van mensen. Auto's als hobby zijn voor mij nieuw. Ik wil me graag verdiepen in alle aspecten, maar het plaatwerk is eerst aan de beurt.
Frits
Mag ik hieruit opmaken dat je in de psychiatrie werkt?

Als dat zo is, dan ben ik niet meer zo remy, volgens mij ben ik de enigste pleeg (lees verpleegkundige) die regelmatig post op dit forum. De rest is grotendeels bouwkundige ergens in enzo. (Lees ergens een aparte topic hierover, staat ergens op het forum).

Welkom broeder. :wink: :lol:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Lennyke
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door Lennyke » ma 31 mei, 2004 16:51

Ik ben nog niet zo'n regelmatige poster, maar mijn (bijna afgeronde) opleiding heeft ook iets (para-)medisch, in ieder geval met mensen.
Ik ben nl. (bijna afgestudeerd) logopediste en heb zelf nog maar heel weinig verstand van het technische gedeelte van ons eendje :oops: , maar mijn vriend is heel handig wat dat betreft, dus dat scheelt alweer. :wink:
Ik kan dus helaas (nog) niemand helpen met nuttige technische tip, maar als ik iemand op een ander gebied kan helpen, zal ik dat graag doen.

Groetjes Lenny

Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner

Bericht door Gerard2cv » ma 31 mei, 2004 17:12

Hallo Lenny.
Vooral niet vergeten ook met je eend praten (daar is hij/zij erg gevoelig voor) en op zijn
tijd een aai over zijn bol.en je zal zien dat ie er ozo dankbar voor zal zijn.
Als je dat ga merken,mag je je eigen Citrofiel noemen.

Lennyke
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door Lennyke » ma 31 mei, 2004 17:21

Ik zal eraan denken, bedankt voor de tip. :D

Onze 'leeneend' heeft het hele weekend hard haar best moeten doen op het pinkstertreffen in Bemelen. We hebben twee toertochten door het limburgse landschap gemaakt, dus ze heeft weer heel wat heuveltjes en veldweggetjes overwonnen, maar wel ook kunnen genieten van heel veel vriendjes en vriendinnetjes (HY-bussen en andere eendjes) en natuurlijk van het uitzicht aldaar.

Nu mag ze weer eventjes uitrusten, voordat ze morgen weer mee moet gaan werken.

Groetjes Lenny

ruck-a-duck
Beginner
Beginner

Bericht door ruck-a-duck » ma 31 mei, 2004 22:50

Ook de sleutelaars hebben af en toe een beetje spiegische ondersteuning nodig, zeker als ze stom gaan lullen :roll: ....misschien kan jij ze daar bij helpen. :D :D :D

Bart
iedereen heeft 'vroeger' een 1tje gehad,alleen zij met karakter rijden ze nog steeds....

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » ma 31 mei, 2004 23:31

ruck-a-duck schreef:Ook de sleutelaars hebben af en toe een beetje spiegische ondersteuning nodig, zeker als ze stom gaan lullen :roll: ....misschien kan jij ze daar bij helpen. :D :D :D

Bart
Dan moet je bij mij zijn denk ik. Ik werk in de psychiatrie en ga binnenkort in de verslavingszorg werken. zijn hier nog (eend) verslaafden die willen afkicken. :lol:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

ruck-a-duck
Beginner
Beginner

Bericht door ruck-a-duck » ma 31 mei, 2004 23:47

Afkicken niet, maar volgens mijn vrouw moet het wel beter gereguleerd worden....vooral het financiele gedeelte, dus als je nog een counseling sessie doet kom ik wel een keerje langs. :lol:
iedereen heeft 'vroeger' een 1tje gehad,alleen zij met karakter rijden ze nog steeds....

Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner

Bericht door Gerard2cv » di 1 jun, 2004 08:34

Ik heb deze afwijking nu 43 jaar en ik geloof niet dat ik zolang ze er zijn (ik hoop nog
heel lang ) dat ik wil afkikken.Het is zo'n gelukmakende afwijking.

Plaats reactie